God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

God morgen for alle hjemme i Norge.vi har forflyttet oss ti lHilton Rosemont som Jeg tror er ca 6 min fra Ord med bil. Stort shoppingsenter som er litt spesielt med at det er Nordstrom rack Offsaks og Bloomingdales outlet blandet sammen med Gucci, Prada, Etro , armani +++ butikker uten salg. Flere restauranter og kino i fem min gangavstand.

Litt spent frokosten på hotellet. På torsdag chattet jeg med dem og fikk beskjed om at jeg kunne oppgradere til frokost inkludert for 20 dollar/voksen. De bekreftet også at barna på 10 og 11 kunne spise gratis. I dag var det ikke registert noen frokost for rommet vårt. Prisen har steget til25 Daler/pers. vel, de har iallfall treningrom åpent hele døgnet.

Fin jtsikt til innflygingen fra rommet og bassenget skal ha enda bedre utsikt.

Hjem via arn i etttermiddag

Re: God søndag

God morgen fra Riksen.

Jeg slapp ikke hjem i går dessverre. Ser ut som jeg må bli til over helgen. Planlagt løslatelse er mandag formiddag. At det blir et litt lenger opphold skyldes nok at jeg hadde 40 i feber etter undersøkelsen fredag. Den gikk heldigvis tilbake rimelig raskt og formen kjennes fin ut nå.

Nå er det straks formel 1 på TV. Uvant at det starter så tidlig, men så lenge en er åpen er det ikke så farlig.

Glad morgen fra Ris. Nyter en stille morgen hjemme, så skal kofferten pakkes og jeg blir vel kjørt til OSL i ettermiddag hvor de grønne venter med en lien dash av flyopplevelse. Ha en bra søndag og ekstra god bedring til naboen litt nede i veien.

God morgen fra Larvik! :)

Her i det lille huset nytes en kaffe mens vi funderer på hva dagen skal bringe. Gårsdagen var fin! Godt og varmt og skrittelleren viste 18000 skritt til slutt.
Bøkeskogen var fortsatt nærmest sommergrønn!
Det åpenbarte seg noen sopp som jeg ikke vet hva er. Artsorakel på telefonen meldte pass også. Noen som har peiling?

Ha en super søndag! :) 20221008_155042.jpg20221008_155138.jpg20221008_153431.jpg20221008_160602.jpg20221008_134311.jpg20221008_140419.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

God morgen fra Hvalstad. Nærmer seg mandag igjen nå, men først espresso. Ha en fin dag

God morgen for alle hjemme i Norge.vi har forflyttet oss ti lHilton Rosemont som Jeg tror er ca 6 min fra Ord med bil. Stort shoppingsenter som er litt spesielt med at det er Nordstrom rack Offsaks og Bloomingdales outlet blandet sammen med Gucci, Prada, Etro , armani +++ butikker uten salg. Flere restauranter og kino i fem min gangavstand.

Finnes det noe fornuftig å shoppe der borte nå med dagens vekslingskurs?

Morn fra Kolsås, forkjølelse slipper taket på oss gutta, mens kona fortsatt jobber med å bli frisk til avreise torsdag.
Tror det ligger an til pannekaker for frokost nr 2

Hepp fra Skråningen.. Nydelig handel i nabolandet i går med flott sosialantroplogi, et tonn med smågodt og tre kasser japansk, amerikansk og soansk øl - det ble også plass til litt bobler. Tror fremdeles regnestykket var farlig langt fra null.

Lang frokost er over og det ser ut som barna vil ut med widow-makeren til Teknisk Museum, noe jeg stemmer ja for.

God formiddag fra Lillestrøm. Her slapper vi av og pakker litt før ferien starter i morgen. Har besøkt de gamle en tur og i kveld blir det ørret til middag.

Alt i alt så er det meste bare helt i orden.

Ha en strålende søndag!

God efta fra Larvik!
Dagen bød på en fottur langs Farrisvannet og deretter en sen lunsj på en restaurant. Deilig å utnytte sola før det skyer til i kveld. Ekstra best er det med fri mandag og tirsdag. :) 20221009_121310.jpg20221009_121749.jpg20221009_122302.jpg20221009_122552.jpg20221009_123706.jpg20221009_123657.jpg

Sent fra min SM-G998B via Tapatalk

G'morgen .. Palace-Leeds på tv'n og kaffe i en litt uggen kropp. Skylder på boosteren, men første gang jeg har fått noe særlig reaksjon.

Tror jeg tar det rolig i dag. Muligens en tur ned til 'Trump-sentralen' for litt skyting og litt lokalbrygget øl. En liten lokal perle, til tross for lokalenes preferanser. :p

Hei fra Sandnes. Her har dagen gått i ett med feiring av undertegnedes 40-årsdag. Med huset fullt av familie, nieser og nevøer. Bånn gass. Nå sløves det i sofaen med et glass vin. Ha en fin en!

Back