• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag

Polaris

Free Luigi
God Søndag

Guten Morgen Sonnenschein!
Tidlig opp for å trene hund. Kaffe, mer er det ikke å si om det…

Schönen Tag noch :)

God søndag fra Lillestrøm!

Morn ja! Nykvernet kaffe i koppen i dag også og tur med SAS A320 NEO i ettermiddag til SVG. Dessuten er det ferie. :)
Ha en fin dag!

Re: God Søndag

God morgen fra Asker. Både egg og bacon er inntatt. Familiebursdag for eldstemann i dag, så nå skal de fikset både litt søt gjærbakst og noe bakepulverbakst. Ha en fin dag, med eller uten kake innabords.

God morgen fra Sandnessjøen,
Tidlig på'en idag for å få gjort unna noen oppgaver på kontoret her oppe før returen sydover via BOO-BGO ned til SVG med WF på ettermiddagen.
Lett regn her oppe , men det skal klare opp ut over dagen.
Ha en fortsatt fin helg.

Makan fra Lillestrøm. Har vært oppe en stund nå og slappet av. Innså at jeg hadde booket fly hjem fra Tromsø kl 18.55... Hvorfor i huleste gjorde jeg liksom det. Nå er det uansett dyrt å booke om, så jeg vurderer å svelge et surt eple og avbestille SAS og booke med ned med Flyr kl 15-ish. Da rekker jeg uansett en jobbvisitt jeg hadde planlagt der oppe.

Ha en fjong dag

God ettermiddag fra Solkysten av Østfold

Tidlig opp for en tur nordover til heimen så datter kunne stikke hjemom og feire en bursdag. Fruen fikk siste 5G oppdatering før man nå er kommet seg tilbake på landet og kan nyte noen dager i sus og dus.
Ennå rimelig godt fonøyd med Duracell stjerna. Går som ei kule og god å kjøre. Begynner å slippe litt opp på rekkevidde angsten også.

Og slik går du dagan

S

G'morran ... da var man igang med oppløpssiden på denne seksdagersmaratonen .. skal bli godt med et par fridager selv om hjemmeoppgavene står i kø. Vi får håpe været spiller på lag ..

Var hos legen på fredag, og det ser ut som at jeg må trappe opp CoreMOW littegrann. Han var ikke helt fornøyd selv om jeg var det. Forøvrig tre kontorer i bygget som averterte om 'kom og få' koronavaksine. Betydelig overkapasitet her nå, og det virker som at det er flere enn ventet som ikke vil ta den. Idioter. Hvem sier nei takk til Disney Pluss i armen?

Jeg får heller ikke besøke den andre enden av VPN-tunellen for alle der er fullvaksinert, så da snakker vi visst oktober. Godene er ujevnt fordelt. Kanskje jeg skal tilby meg å fylle kofferten med doser?

Velvel .. det snorkes under pulten og Gregg Almann synger om en flerfarget dame ...

Back