• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

fluxie

Flyprat fusentast
Medlem
God søndag

God søndag fra sofaen i Mjøndalen. Min tur til å stå opp med ungene. Trøsten får være at ettersom de blir større så har 0600 blitt til 0730 hva gjelder stå-opp-tid. Litt sløving på sofaen med en kopp kaffe og forum. Lite planlagt i dag, men det ryktes om en tur i skauen for å tenne bål og grille pølser.

Ha en fin dag!

Re: God søndag

God morgen fra Beitostølen. Uvant mye våken i natt, da toåringen mente han var ferdig sovet 03.... Så det smakte godt med espresso og jägermeister før frokost. Kona kommer opp med bussen senere, og Crispy Duck står på menyen. Dessuten manglet det kake til frokost her, så det må det gjøres noe med. Ha en fin dag

Mornings

Var lei av å se på tv i natt så gikk til sengs uten å være trøtt. Det kommer nok til å straffe seg utover dagen.
Godt at agendaen er blank så power-nap’en kan komme når den kommer. Inntil det skjer, frokost og mer tv.
(Den pokkers HBO)

FQTV

God morgen fra Oslo - var litt sent hos en kamerat for film og øl i går så det merkes litt. Men Australian open står på i bakgrunn og litt senere i dag blir det middag hos opphavet. Så får prøve å presse inn litt eksamensøving og selv om hodet kanskje ikke er helt med. Ser ut som det går mot serbisk seier i Australian Open, noe som vel ikke er direkte uventet.

Last edited:

G'morgen ... skrudde på NBC Sport for å få med meg andre omgang av West Ham-Tottenham og fikk se de siste tre slalåmkjørerne. Greit nok det. Fotballen gikk på Peacock, viste det seg.

Nå er man plantet i kontorstolen og de første transaksjonene er inspisert. Litt bråk i trappa, men nå er alle tre bikkjene plantet rundt meg. Greit med selskap. ;)

God dag fra Lillestrøm. Har jo vært en rimelig glitrende sportssøndag sett med Norske øyne.

I går lagde forøvrig Storsmurfen noe jeg ble innmari overrasket over, nemlig Tartiflette. Var innmari godt. Hadde aldri slått meg som noe jeg ville lagd, men var jo nokså enkelt og smakte altså kanon.

Fikk også smakt en ny sprudlevin fra England i går, som også var veldig god. Nemlig Nyetimber. Kan fnatbefales.

Ha en fjong dag

Back