• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
God søndag

God søndag fra havet hvor det pugges og regnes mot eksamen om under to uker. Vi snakker 240 sider med oppgaver som må være regnet gjennom før kursstart. Og står man ikke på eksamen er en arbeidsløs etterpå.

Ut fra lørsdagstråden har Fnate forøvrig bekreftet at Lillestrøm står for dårlig smak, du disser ikke Ass Uten. Ass Uten Ipa er riktignok bedre. Kan ikke huske å ha smakt noe Munkolm som smaker noe i det hele tatt.

Last edited:
Re: God søndag

Glad søndag fra Ris. Rolig stund ved kjøkkenbordet og med nyheter på radio og nett sammen med Nespresso`n. Ut å gå tur med niese og nevø på 18 måneder...så den blir ikke alt for lang. Ettermiddagen byr på et sceneskiftene...klar for noen dager i Bartebyen. Nyt søndagen du også.

G’morgen fra en Uber på vei til Paddington. Draiver’n heter Lee Marvin, men ligner ikke. Fra Paddington blir det Heathrow express og en Virgin A330 til Atlanta.

Tørt og fint nå etter en våt lørdag. Ha en kortere dag enn meg!

God søndag

Morn fra havet.

Gårsdagens biffer sank så godt i skrotten at det ble tlf-vekking til dagens vakt. Gjerne litt i det seineste laget også. Så nå blir det å våkne og prøve å starte dagen på skapelig vis. Tror eg trenger cola og litt snop for det[emoji51]

Ha en håpefull søndag

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Scandic Helsinki Airport. Her har man akkurat spist frokost og titter ut på mye tåke. Den skal lette utover formiddagen heldigvis. Etterhvert blir det Finnair foran gardina hjem. Ha en fin dag! :)

Morn fra vestom saueøya, nord for kulløya.

I dag er jeg trøtt, litt gretten. Gårsdagens fotballresultater fortonet seg som mareritt....

Mornings fra Hvalstad. Her forsøker jeg starte opp kroppen men en espresso, før resten ha huset skal ha frokost. Alle virker ha en eller annen grad av forkjølelse så der blir nok en søndag uten de villeste stunt. Ha en fin dag

God morgen fra Athen. Her er det nå 20´, men værgudene har spådd opp mot 22´og her borte pleier man å lytte til slikt...

Jeg er fascinert av hvor få sekunder det går fra man stopper opp for å lese menyen, til noen vennlig, (men bestemt) har geleidet meg til et bord og jeg plutselig venter på en eller annen forrett. Uansett hva man velger så er det ´an excellent choice´. Godt smaker det som regel alltid!

Jeg studerte historie på universitetet på 90-tallet og syntes antikken var utrolig interessant. Derfor kjennes det som litt ekstra stas å gå omkring her nede...får litt flashback fra tiden som bleik student på lesesalen som drømte seg hit ned til Hellas og Athen-´sivilisasjonens vugge.´Nå kan jeg krysse det av på min ´bucket-list.´

Ha en velsignet søndag der nordpå!

Athen er fin. Utenom turistsesongen. ;)

Da var man kommet seg velberget gjennom Heathrows labyrinter og jeg sitter nå i 56C, i ‘Economy Delight’ i en Virgin A330-300. Sesong 2 av Jack Ryan er lastet ned, og det bør være godt reisefølge.

Digger Virgin. Hvem andre spiller Thin Lizzy som boardingmusikk?

ab4857c4a051d5ef81160ca3bd20bd0d.jpg

God morgen fra Grønland. ingen frokost enda, da man fortsatt er forsynt etter gårsdagens sene middag. 4 kg med kongekrabbe ble nemlig levert på døra her[emoji3] Så her har man ikke kommet lenger enn til kaffe... Ingen store planer for dagen, men må få beveget seg litt før både fotball og F1 begynner å flimre over skjermen. Ha en strålende søndag!

Athen er fin. Utenom turistsesongen. ;)

Da var man kommet seg velberget gjennom Heathrows labyrinter og jeg sitter nå i 56C, i ‘Economy Delight’ i en Virgin A330-300.

Digger Virgin.

Plutselig skjedde det ting, og jeg måtte ta med håndbagasjen min og flytte til .. 8G. Vaskeekte Upper Class!

Nevnte jeg st jeg digger Virgin? :D

God ettermiddag fra Trøndelag :)
Har brukt litt tid på å se på alle setekart for C og F i *A og skal bruke dette til å planlegge CT tur. For hvem gidder å sitte 2-4-2 i C (United på noen fly) når man kan sitte 1-1-1 eller 1-2-1?
Destinasjon blir nok Asia, men vet ikke helt hvor enda. Hva er mest egnet for ca 5 dager, inkludert reisetid? Seoul har vi vært i januar, så velger gjerne noe annet denne gangen, selv om det er en fin by. Tokyo har jeg vært, men ikke fruen. Jeg drar gjerne tilbake. Men ellers er Asia ganske så blankt...
Helst skal det være visumfritt også.

Ha en strålende dag!

Plutselig skjedde det ting, og jeg måtte ta med håndbagasjen min og flytte til .. 8G. Vaskeekte Upper Class!
Nevnte jeg st jeg digger Virgin? :D

Woohooo! Grattis. Upper Class er fint. Ta deg en tur i baren. Har episke minner derfra.

Gog søndag fra Lillestrøm også. Fikk endelig dratt en 12 timers søvn etter å ha gått med søvnunderskudd i et par uker. Så formen er nå helt super.

Ha en fin en

Heldiggris, hvordan fikk du ordnet det...?
(Jeg fikk oppgradering på SAS en gang fordi flyet var for tungt bak, måtte få tyngdepunktet forover.)

Woohooo! Grattis. Upper Class er fint. Ta deg en tur i baren. Har episke minner derfra.

Gog søndag fra Lillestrøm også. Fikk endelig dratt en 12 timers søvn etter å ha gått med søvnunderskudd i et par uker. Så formen er nå helt super.

Ha en fin en

Episke mangel på minner holder vi oss unna i dag, men var en tur bak der og pratet litt med Lovely Rita.

Men disse fiskebensgreiene er rare saker ... ikke langt til tåfisen til naboen. Mulig det kommer en liten TR etterhvert siden det gikk som det gikk ...

Episke mangel på minner holder vi oss unna i dag, men var en tur bak der og pratet litt med Lovely Rita.

Men disse fiskebensgreiene er rare saker ... ikke langt til tåfisen til naboen. Mulig det kommer en liten TR etterhvert siden det gikk som det gikk ...
Veldig vage minner er også minner og kan forsterkes av bilder. Dinosaurusen var ikke min og mammaen hadde rosa sko.

ed387ea7d270183a2f2b1e8609b29a55.jpg

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God Søndag fra Deutsche Bahn. Jobben ønska videreutdanning for ny stilling jeg tar over, og med kursstart 09:00 i Bayern må man reise Søndag kveld dit. Til tross for første klasse-billett er togreise som alltid en stinkende pile of shit. Urk. Ville mye heller kjørt bil, dessverre passet tog alt for godt til å forsvare leiebil i 1 uke. (Så vel som egen form...). For sikkerhets skyld har jeg major hangover etter festligheter fra Fredag ettermiddag til Søndag morgen - nabolaget er innviet på tysk stil.... Det vil si «man skal drikke naboen under bordet». Har aldri lyst til å se en Jägermeister igjen i mitt liv. Kasta opp for første gang siden jeg var ungdom pga fylla. I say no moar :lol: I fyllakalaset lærte jeg at ene naboen vår har eget småfly, I sense good things in the future :D

Nuvel. Toget durer videre, ha en finfin Søndag kveld!

Hei fra Stavanger. Her begynner man snart å psyke seg opp til 11 timer i klasse GO til SFO på tirsdag. De to andre i reisefølget har allerede sikret seg upgrade til å sitte helt fremme i bussen. Heldiggrisene. Selv har man lagt inn en forsiktig request om upgrade til plus på returen mandag om en uke. Lite EB-poeng å bruke på kontoen, så jeg håper bolaget vil ha penga mine.

Back