God søndag

Someone

Moderator
Medlem
God søndag

God morgen her fra den siviliserte delen av Asker. Hekken kom på plass i går, men det var en våt fornøyelse. Dessuten merker jeg det i dag at mine kontorfingre ikke er helt vant til den type fysisk arbeid. Uansett, ny sykkel, type landevei, ble innkjøpt i går, så håper på det er tørt nok i kveld til en prøvetur. Hvis ikke blir det løping. Ha en fin dag

Re: God søndag

God morgen fra Tunhovd!
Som de burde si litt oftere her oppe; Når drammen står like høyt i flaske og glass, skal bilen stå og noen andre gi gass.
Nydelig sensommervær i fjellet, så det blir uteleker idag.
Snasen søndag ønskes :)
ea2179674551f9a28ecc6bc78e9fc2f4.jpg

God søndag fra Lillestrøm. Vanvittig deilig med hel helg hjemme. Egg og bacon som ikke er laget av desillusjonert hotellkokk og sove så mye man vil uten å skulle noe.

Ha en fin en

Urk!
For mye i glasset i natt og dertil dårlig form i dag. I tillegg begynner posisjoneringen til ny arbeidsuke også i dag med fergetur via Danmark til det vestfoldske. Blir en kort natt i natt. Håper jeg klarer å slumre litt underveis.

Håper andre har en bedre dag enn meg!

God søndag!

Ah ... god søndagsmorgen med en runde på gymmen før en haltime i boblebadet med morgenkaffe. Så nå, etter frokost, skal det lur’es.

a88b361f2462b7c15ad01b7b1687d45e.jpg

God ettermiddag fra hovedstaden.

Lang bacon frokost og noen timer i solstol rakk man før man måtte opp på OSL for en koselig airport pick up.. Det er alltid like koselig å hente folk på flypass synes jeg og man kjenner litt falsk reisefeber når man passerer Kløfta.

Steken ligger i ovnen og man skal snike i seg litt lavkalori-øl fra Drammen ved "hytteveggen".

God ettermiddag fra Snillfjord. :)

Skyene sprekker opp og vi får litt kveldssol på denne kanten, kjekt det au.

Her er moroa og ferien over, i morgen er det duket for oppmøte på jobb igjen. For resten av dagen er stikkordene: Treningsøkt, middag og forberedelser til morgendagen.

En forsatt god en ønskes. :)

Selv om det har vært jobbing noen uker føler jeg at det braker løs på mandag med full rushtrafikk og alle tilbake på jobb. Først nyte søndagskvelden. Ha en fin aften.

Back