• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God Søndag:-)

Re: God Søndag:-)

Skjønner ikke at folk bruker slikt da det er mye mer givende å forflytte seg utendørs.

Det er helt korrekt - MEN det er nå engang slik at alder og kroppsvekt gjør at det å forflytte seg raskt på asfalt blir litt mye av en belastning. I tillegg er mosjonister åte for rednecks i pickuptrucks.

Så derfor er det både tryggere og bedre for kroppen å benytte seg av kunstige hjelpemidler. ;)

Nå har Vekkerbeaglen slått til, og jeg har fått meg mårrakaffe ...

Usj både saganaki og moussaka til lunch ble i meste laget. Akkurat nå virker en tredemølle som en grei løsning.

God dag fra Hampshire. Masse frokost spist, og snart skal vi ut i en sånn høydepark. Etterpå blir det vel det sedvanlige regimet med å spise, drikke, slumre og gjenta før det er natta.

Masse folk fra Qatar på hotellet. De virker å ha shippet inn sin egen flåte med Range Rover'e. Det er ihvertfall Qatar skilter på dem, og så kjører de rundt og rundt på hotellområdet. Å ikke kunne drikke gjør tydeligvis noe med folk.

Vel, vel... ha en fin en, folkens.

Usj både saganaki og moussaka til lunch ble i meste laget. Akkurat nå virker en tredemølle som en grei løsning.

Kanskje på tide å sløve ved bassenget da? Vet ihvertfall hva jeg ville gjort... :p

Man må nyte det varme været der man er - når man kommer hjem til Norge er det bare dritt

God dag fra Hampshire. Masse frokost spist, og snart skal vi ut i en sånn høydepark. Etterpå blir det vel det sedvanlige regimet med å spise, drikke, slumre og gjenta før det er natta.

Masse folk fra Qatar på hotellet. De virker å ha shippet inn sin egen flåte med Range Rover'e. Det er ihvertfall Qatar skilter på dem, og så kjører de rundt og rundt på hotellområdet. Å ikke kunne drikke gjør tydeligvis noe med folk.

Vel, vel... ha en fin en, folkens.

Blæreqatar kaller du de.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kort hilsen fra T5 BA syd. For en gangs skyld en fin rekke gode opplevelser på lhr. Måtte bare nevne det, etter alt rantet tidligere :)

Litt gretten no .. Eurosport har sendt ut ny app som ikke lar seg lure av Hidemyass. De har også disablet den når man kobler fra lokasjonsfunkjonen. Gamleappen virker fortsatt, men viser nå kun hovedkampen. Og ikke Stabæk-Molde som jeg vil se. Noen som har noen gode forslag til hvordan dette kan jøses?

Er på BA770. Hovmesteren er veldig hissig på hvordan bagasjen skal håndteres. Vel, Vel. Posen med mørk Bounty fikk ligge i fred. Kunne smakt med noe å drikke.
Er nok ikke en sånn flight...

Fanken, dette skriver du bare for at jeg skal føle meg skyldig .:headbang
Bare for at jeg spiser og drikker og slapper av hver dag betyr ikke at jeg er et lat svin.
Alle påminnelser om trening og tredemølle derimot, bekrefter muligens at man er.

....saa det er du dag som driver Alehouse on Winslow her ute paa oeya:

Attachments

• IMG_2126.JPG
    IMG_2126.JPG
    152.7 KB · Views: 121

Måtte jo smake på brygget til LN-RPT vet du og en smak leder jo fort ut på skråplanet
Ja iskremsjappa og hele bygget er borte for lengst, det har blitt riktig flott og Alehouset er et godt "vannhull"

Hoteller med eget ølmerke, altså...
1419dca31965abc1e584d4f91265372e.jpg

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Ja, gym og treddemølle går ut over øltiden min, skjønt må nok ta skjeen i en annen hånd og pelle meg over til LA fitness i morra den dag.
Begynner å bli dvask må vite og ungjentene har sluttet å springe etter meg.
Må på gymmen ja så komme dem nok tilbake.

Back