God søndag

Re: God søndag

Hvor ofte tror du jeg kjører?

Har jeg blitt lurt? Skal ikke ekte biffsnadder serveres med mais?
attachment.php

Nei, ikke mais Robert. Salat til biffsnadder er SÅ urbant...

Orginalen er med sølvløk, champignon og biffkjøtt. Men sausen skal helst dekke kjøttet da..

Pommes frites uten riller er også helt riktig her!

Ble sulten nå jeg..

Kim

Biffsnadder fåes vel på de fleste veikroer?

Etter en lørdag i bannskapets tegn, ser man frem til en bedre søndag. Fruen fikk for seg å anskaffe et sett med bord og stoler til 'solrommet' under mottoet 'det kan da ikke være så vanskelig å sette sammen'. Fem timer senere kunne jeg konkludere 'jo det var det'...

Det der høres mistenkelig kjent ut. Bare å ta frem ordboken Kvinner - Menn:

"Jeg synes vi bør..." = "Du skal/må..."
"Tror du ikke at..." = "Du bør aldeles ikke tro det du egentlig tror om den saken"

Og den klassiske: "Sukk. Ja, ja, gjør som du vil da!" = "Du må f..n ikke finne på å gjøre som du vil!"

Lykke til, og kos deg (dere?) i solrommet. Selv om de siste dagers rapporter fra vestsørøst tyder på mer lyn og torden?

Hvor ofte tror du jeg kjører?

Har jeg blitt lurt? Skal ikke ekte biffsnadder serveres med mais?

Vil nok si at dette er litt på kanten, ja. Vassen mais fra hermetikkboks og hakket kinakål med en agurkskive på toppen, samt en røslig mengde bernaise helt over "snadderet" (kua) må være med skal det kunne kalles en klassisk biffsnadder. Respatexbord med plastblomster og "Elg i solnedgang"/"Sigøynerpike" bør også være med for å sette stemningen.

Dog hentet de seg pent inn med plastbestikket og papptallerken, det skal de ha ros for.

@Robertaas: Hvordan var thai-sjappa i Alvdal? Kommer mest sannsynlig til å ta middagen der på torsdag når man kjører Oslo-Trondheim. Passer greit siden bilen trenger å få seg noen watt. Da kan passasjerene spise litt samtidig :)
Er man allergisk mot både skalldyr og chill i begrenset det litt hva man kan spise der. De var hyggelige og det tok endel runder før de skjønte at det ikke var kylling jeg ville unngå. Ellers greie friske ingredienser, men ikke så veldig spennende resultat. Hadde denne ligget på Grünerløkka hadde de raskt gått konkurs.

Husk at det er et gatekjøkken.

Last edited:

God kveld fra Aberdeen.

Widerøe har igjen rota bort bagasjen.... off....

Fikk oppgradert rom på hotellet da. Nice.

Last edited:
Back