• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag :-)

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag :-)

God morgen fra Ris. Stille og rolig i huset før vi fyller opp hjemmet med gode venner litt senere i dag. Håper skylaget forsvinner og at vi også i dag får blå himmel og sol. Ha en flott søndag du også.

Re: God søndag :-)

God morgen fra Sandaker. Antar jeg ikke skal klage når arvingen sov nesten til sju. Kunne vært verre, hatt trådstarter i huset f.eks [emoji13]. Espressoen er i koppen, starter med Arpeggio, arvingen er plassert foran TVen og jeg i sofaen. Ennå usikkert på om svigers dukker opp i formiddag, eller det bare var en trussel. Skal i hvertfall se på noe eiendom i ettermiddag. Ha en fin dag

God morgen, snart på tur til OSL for tur med sk907, ingen plusgrade i det som ser ut som fullstappet fly.

Morn fra Scandic på Sola. Her ser det ut til at det regner litt i dag. Ganske grått utenfor. Straks ned for frokost og ikke minst kaffe, deretter tusler vi hjem med en CRJ på formiddagen. Ha en fin søndag! :)

Morn fra sofaèn og rett foran TVen - der går noen gamle episoder av Mot i Brøstet - så klokken 9 kommer det 2 gamle episoder med BONANZA - ekte cowboy eller western som noen kaller det.

Ingen planlagte flyvninger før om 3 uker.

ha en flott søndag videre.

Jan

Kunne vært verre, hatt trådstarter i huset f.eks [emoji13].

+1!

God morgen fra sengen [emoji16] Etter 2x fantastiske dager på Bergenfest tors-/fredag er det digg med roligere lør-/søndag! Ellers booket jobb flytur til 9000 intraEU - ny rekord for Y-klasse for min del :p Ha en behagelig søndag ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Oh dear .. morgenbeagelen slår til på søndager også, så etter en tur ut sitter jeg i godstolen med en kaffe. Lurer på å døpe dyret om fra Bailey til Biong .. klart slektskap. :p

Farsdag i dag, så da blir man vel skjemt bort og gjort litt stas på. Yeah right ....

God formiddag - trodde det skulle bli litt sommer her i dag. STartet med et slør på himmelen, og nå truer mørke skyer over her.

Ellers booket jobb flytur til 9000 intraEU - ny rekord for Y-klasse for min del :p Ha en behagelig søndag ;)

Du er vel for ung til å huske tidene med strenge restriksjoner med tur/retur-krav og "Saturday night stay" osv. på Europaturer :p. Rundt 10.000 t/r FBU-CDG midtuke var ikke unormalt synes jeg å huske. Dog inkluderte det ofte en gratis "halebillett" til Bergen el.l., plass på sete 30F i MD-80 med full bevertning bak gardina, og polarruller og Wasa-pakke var enda ikke funnet opp

Back