God søndag

Fjordheim

ScanFlyer Blue
God søndag

God søndag fra Hilton på Curacao (som ikke er mye å skryte av for å si det mildt, selv om alt det andre er strålende; været, strendene, omgivenhetene generelt sett osv.Maten også (nettopp fortært en fortreffelig grillet lammebog?)

KLM derimot leverte knallbra på turen fra AMS, og det var på økonomi (economy comfort); plenty mat, vin, booze, og et strålende humør ("sure you don't want more wine, what about another cognac?").

Nå merkes det at man sto opp for nesten 21 timer siden, så nå blir det køya snart (sikkert vært brisen 3 ganger i løpet av dagen? eller 4?). Ha en strålende dag.

Gleder meg til å ta en morgendukkert i nær 30C varm sjø i morgen tidlig.

Mvh
Fjordheim

Re: God søndag

God aften fra det amerikanske fastland .. Her har man kommet seg gjennom en lang dag og nå hygger man seg med en skotsk 12-åring foran utepeisen. Snorkende Hund er strategisk plassert ved siden av stolen min og litt god prog smyger seg gjennom hodetelefonene,.. Livet er faktisk ikke så verst akkurat nå.

jebu2ezu.jpg

God formiddag fra Kamala, Thailand! Nettopp stått opp etter en kort kveld igår, fløy CPH-IST-BKK-HKT. Hadde C hele veien, veldig kjekt å komme til gate i Istanbul og høre; "You've been upgraded to First on our flight, sir." Trip-report kommer! :) Ha en flott dag alle! Slenger ved en liten teaser..
savaza6a.jpg

God morgen fra noe så kjedelig som Oslo. Sitter her forkjølet og med endel helgeturer å planlegge programmet for.

Gleder meg til å ta en morgendukkert i nær 30C varm sjø i morgen tidlig.
ABC-øyene er noe av det mest værsikre man kan reise til. Man slipper orkaner og kulderekorden på Curacau er 20,3 grader. Det er altså det laveste de noengang har målt der.

Likte Willemstadt og papiamento er et språk det er morsomt å prøve seg litt på. Ikke glem å bruke din "duikbrel" og ikke prøv å drikke deg gjennom hele regnbuen.

Morn du!

På Forus passerer klokka åtte og man kan konstantere at man har 11 timer igjen av arbeidshelgen. I natt sov jeg veldig godt. Og det trengtes etter bare snaue fire timers søvn natta før. Så ser litt lysere på tilværelsen i dag...

Så i dag blir det vel å hyle ned på et par kanner med kaffe tenker jeg. Så får vi se hva dagen ellers bringer. Ha en flott dag alle sammen.

Last edited:

God morgen.
Ikke stort som har skjedd denne søndagen dagen så langt, fått veltet seg ut av senga - det er tross alt en start.
Ellers ikke mye på blokka idag. Venter egentlig bare på kampen mellom Sunderland og Liverpool skal starte senere i ettermiddag. Regner med tre poeng med hjem til Merseyside.

Ha ein strålande dag :)

Last edited:

God morgen fra Brevik. Her har jeg virkelig fått sovet ut, hvilket jeg merker trengtes. Det langtidsstekte lammelåret ble utmerket og når jeg også var på vinnerlaget i gårsdagen Alias-slag så får men si seg fornøyd. Hjem til Oslo senere i dag

God morgen! Her er man halvveis i vedstablinga.. lurer på å brenne opp resten av veden istedenfor å stable den, men med 10 varmegrader utenfor er det nok litt for tidlig.

Blir restemiddag av gårsdagens and, men det kan jeg leve med :D

Nada langtidsstekte lammelår eller "gøysaft" på denne kroppen. Langhelg på jobben tilsier baguetter og kaffe til man ser mannen med ljåen. Skylder en kollega noen timer så man må bli her til 21:00 i kveld.

God formiddag fra Oslo. Forkjølelsen sitter godt i denne gang, og nå har jeg verken smaks-eller luktesans. Har derfor gitt kona tillatelse til å blant annet spise Durian og lage mat som lukter "spennende" ;)
Ha en bedre søndag :)

Go ettermiddag fra Pattaya, selv om den ikke er god.
At man aldri lærer at man ikke skal prøve å tømme hele sjappa for øl:headbang:headbang:headbang
Satse på at det blir blå seier både i fotball og hockey i kveld da ;)

Ha en bedre dag :)

God ettermiddag fra SAS sin kantine på CDG. Om jeg noengang skulle glemme det igjen, så vær så snill og minn meg på å aldri rote meg innom denne plassen igjen! Alle fordommer om flyplassen er grundig bekreftet, og her inne er det ikke noe bedre enn utenfor. Lite, trangt og smikk fullt i folk.

Ellers er nå en fin helg på Malta avsluttet, og jeg er på tur hjem. Skal nordover igjen i morgen tidlig, først til Bodø og så videre til Narvik, så nå er det bare å komme seg hjem og finne roen. Rekker akkurat dagens NFL runde, så da er jeg fornøyd.

God ettermiddag fra det Sørlandske!

Ble en fuktig aften i går, så det var greit å få sovet ut litt i dag. Vurderer allerede å sove litt lunsj nå.

Ingen planer for dagen annet enn å slappe av og satse på seier for både de røde og de gul/svarte!

I morgen er det mandag alt. Pochcher!

BF:cool2

God ettermiddag fra Stavanger.

Dagen har blitt tilbragt på håndballturnering, og i ettermiddag blir det trolig årets siste grillings før grillen pakkes vekk for året.

Kan nok heller ikke påstå at forkjølelsen gir seg, men det vil nok hjelpe på med ei flaske til med god gammel porugisisk rødvin i kveld.

Ha en fin en forumister. :)

God kveld fra DY1355 litt ut i Nordsjøen fra den skotske østkysten. Da er dessverre denne høstens store høydepunkt over og da er det bare å belage seg på rydding i billedarkivet i kommende vintersesong.

Back