God søndag og 1. søndag i advent

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag og 1. søndag i advent

God morgen. Nespresso og nyheter er dagens første kombo. Kjølig ute- men blir nok en fin tur på beina i dag også. Tenn lys, hold avstand og vask hender.

Re: God søndag og 1. søndag i advent

God morgen fra Lillestrøm. Nespresso og nyheter her også pluss litt flyforum selvsagt. Armen gjør at man sitter å sover fortsatt så ikke helt uthvilt. Vel, det blir vel bedre etterhvert. Ingen andre planer enn å være inne i dag også. Men pynte litt til jul skal vi. :)

God morgen fra Oslo Øst. Lazy Sunday... Kaffe og frokost nå. Så blir det nok både litt vintersport, F1 og fotball på tv i løpet av dagen. Og om gradestokken kryper over frysepunktet blir det vindusvask. Ha en finfin søndag[emoji3]

God morgen fra skogkanten.. oppe allerede 10.00 i dag og nydelig frokost er inntatt. Nå kommer en god venn fra Dubai-livet og vi skal gå de to, tre skrittene inn i marka og videre opp til Ullevålseter.

På kjøkkenbenken ligger en stooor ribbe og gleder seg til timesvis med damping og grilling.

God og stille morgen her i Asker. Grått ute, men solen skinner såvidt på Skaugumåsen. En kake må fikses, så er vi klare for del to av toårsfeiringen for minste mann. Ikke umulig det må løpes av litt kake i kveld. Ha en fin dag

G’morgen. Hjemmekontoret skal åpnes, VPN skal fyres opp og dagen skal tilbringes i arbeidets tegn.

Men først må morgenstell og et par kaffekopper gjennomføres. Advent? Kanskje neste uke ...

God ettermiddag fra Heathrow T2.

Ut på tur igjen, ny arbeidsgiver, nytt flyselskap, ny destinasjon...kunne ikke ha blitt mere spennende, bortsett fra at det er 4 timer å vente og at det er nesten ingenting som er åpent. Fant meg en stikkontakt så jeg får vekket liv i telefonen igjen vertfall.

Ha en finfin slutt på uka :)

Sent fra min SM-G960F via Tapatalk

God ettermidagkveld herifra.

Her har man fyrt i gang "The Flight Attendant" på HBO Nordic.
Kaley Cuoco (Penny i TBBT) spiller en flyvertinne. Handlingen så langt har bestått i at hun har jobbet seg fra JFK til BKK på et fiktivt selskap som jeg antar er amerikansk. i en A380. Med seter som ligner på BA sine Club World-seter.

Håper serien tar seg opp litt. Nå er det visst en død fyr der.

Ha en god en :)

Håper serien tar seg opp litt. Nå er det visst en død fyr der.

What happens on crewrest ....

Her kommer det visst en uværsfront snikende. Bikkjematen er heldigvis ferdig. Fruen foretrekker at jeg lager den utendørs pga lukten ..

God kveld fra Lillestrøm. Skikkelig sløvedag her i dag. Fikk sett en orntlig kritisk dårlig Russisk SciFi i dag tidlig også. Dubbet for sikkerhets skyld, slik at det hele tiden virker som om lyd og bilde ikke er synkronisert og man slipper irriterende innlevelse i dialogen.

Så hvis dette virker fristende så vil jeg anbefale å leie The Blackout.

Hvis ikke kan man jo heller gå en tur i skogen. Ha en fin en.

Back