• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Sommern kom visst nå i slutten av august... Solen skinner og det er allerede varmt ute klokken 07:40. Ha en bedre søndag...

Re: God søndag morgen...

Her blir det kaldt i natt......32 grader. I morgen blir det som vanlig 40-42 grader. Men det er august i Phoenix/ Arizona-USA

Ha en fin dag.

Og her er det overskyet... Men satser på det blir finere i løpet av dagen.
Hvis ikke vil den bli brukt til teorilesning til "lappen", og skrive søknad til en liten deltidsjobb... *krysse fingrene* :up:

Etter 6 uker på sykehuset fikk jeg noen timers perm i går kveld som ble tilbrakt på restaurant på "fiskebryggeområdet".

Det ble inntatt skummende friske herligheter fra Christiansands Bryggeri samt den lokale fiskesuppe. Deilig å komme litt ut igjen. Synes jeg hadde fortjent den nå. Rullet ned i rullestol! Paralympics neste.....

bf

Skal se vi blir mange som heier på deg BF!!!

Glad søndag! Formen er bra tross Elvefestivalen, har akkurat sett Kimi Raikkonen vinne Tyrkia Grand Prix. Neste er å få med seg siste rest av festivalen før opphavet spanderer middag.
Ha en fin avslutning på helgen!

Godt å høre (lese...) at formen er stigende BF, vi heier på deg.

Dagen er viet husarbeide , type utendørs med gressklipper , mailing av vindskier , rydding iblandet vakt-calls og "nerding".

Blir vel å avslutte dagen ved grillen.

/G

Da sitter jeg paa hotellrommet i Gulfport, Missisippi og venter paa at LSK-Stabaek skal begynne. Fin tur hit med airTran MD95, skal videre til Seattle i morgen tidlig. Varmt, lummert og jeg vil ikke bli forbauset om det kommer en tordenbyge eller to naar 757'en 'min' kommer ved sekstiden ...
Men jeg har faatt oppgradert hotellrom med boblebad, saa jeg kan forfriske meg naar jeg kommer tilbake fra flyplassen.

:nor :nor :nor H E I A S T A B A E K ! ! ! ! ! :nor :nor :nor

Back