• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen.

FBU 4EVER

ScanFlyer Dusty
God søndag morgen.

Tidlig til køys og tidlig opp. Lys våken kl. 06:30. Nå blir det tjuvstart på frokosten med havregrøt, så blir det egg og bacon litt senere.
Det er skyfritt og vindstille på Nærsnes i morgentimene og det vises på temperaturen: minus 10 grader. En ting er sikkert: Man kan ikke sitte inne hele dagen i dette været! Ut på tur!
Ha en fin dag!

Re: God søndag morgen.

Lillestrøm 14.3.. Ha en God Dag.. Skal jobbe hele dagen med forelesninger...:wow:

Glad søndag... Var på restaurant CRU i går kveld - kan absolutt anbefales. Nå venter kontoret - som så mange andre uker har søndagen også blitt en arbeidsdag. Ha en flott søndag - ute eller inne!

Arendal Øst melder om 4 blå.
Kofferten holder på å bli pakket, og om et par timer settes snuten mot ENCN, og etter en liten mellomlanding - Brussel!
Studietur med besøk til blant annet Europaparlamentet og NATO HQ står på programmet før retour torsdag formiddag.

Ha en flott søndag :)

God morgen fra Oslo! Været er nydelig, så dagen skal utnyttes til det fulle!

Ha en fortsatt strålende dag alle sammen!

Go formiddag fra Stjørdal :)

Idag blir det gjort særdeles lite, mildvær og litt regn i lufta. Innevær !!!

Ha en strålende dag folkens :D :D

God morgen fra Stavanger!

Hmmmm.... Gleder meg til mandag gitt ;)

Vel, været er sånn bob bob her, men det blåser da ikke, og det er godt.

På tide å få ut ungene av huset og kanskje sette kursen mot akebakken før snøen forsvinner?

Vel, ha en fin dag forumister! :)

God formiddag

Snuppa er levert i akebursdag borti veien. Så nå er det litt indretjeneste som står på planen. Senere blir det middag hos svigermor.

Burde egentlig tatt med flokken ut en tur idet supre været....

Blir vel en relativt tidlig kveld, da jeg skal møte på jobb 0530 igjen i morgen.

God søndag

S

Da var det blitt søndag her også! Var i 40 års feiring for Reisekamerat T i går. Han var glad for å være ferdig med de harde 30 årene, og hadde hentet frem den helflasken med Hammer Peppervodka som han fikk i 30 årsgave for 10 år siden. Så nå synes han det var på tide at den ble drukket opp. Så et par drøye shotter av den før middag, satt stemningen temmelig fort! Så det ble relativt tidlig hjem, hehe.

Fint vær her i dag, men den hersens snøen ligger her jo enda! Fysjom!

BF:cool2

God morgen fra Oslo. Strålende solskinn ute, derimot er formen heller redusert. Leiligheten trengs både å ryddes og vaskes, og det ble ikke noe bedre at jeg hadde en lite pre-vors hos meg i går. Litt usikker angående middag, da jeg ikke fikk kjøpt det jeg skulle ha da jeg hastet gjennom butikken i går for å rekke ølsalget....tenke seg om jeg hadde kjøpt øl etter klokken 18:rolleyes: Muligens det blir å prøve å få sett Up in the Air i kveld. Ha en fin dag

God søndag fra Skeikampen. Helt superbra forhold, sol, minus 6, litt vind. Så vi drøyer hjemreisen et par timer, ungene leveres i Moss kl 19, så det blir en lengre søndag...

God formiddag fra Sandefjord. Strålende vær, akkurat gått "Mila" på ski og det sier seg selv at denne løypa er 8.5 km lang. Lite planer for i kveld, noen som mumlet om Avatar og 3D så vi får se hva det blir til.

G'morgen fra 'Hotlanta' som ikke er så hot. Solen skinner, men det er knapt over null. Dagens store begivenhet blir vel Superbolla, som begynner halv syv .. personlig ser jeg imidlertid mest fram til å se The Who i pausen.... Av respekt for gamle ATA holder jeg med Colts - vårt HQ lå i Indianapolis.

God ettermiddag ! Snart klart for en gammel klassiker: Svinesteik m/surkål og gulrot. Kaldt Oslo-vann til dette.... Skulle egentlig sitte på en pub i Praha på dette tidspunkt, men så sprek er jeg ikke nå. Men tilbake på jobb til uka, dog ikke før torsdag ettermiddag.

God kveld,
2 dager på politisk fylkes årsmøte er ferdig.
Det er tid for litt oppsummering før natten kommer.
Det var en gild helg.
God natt.

Noen som har noen formening om når pauseshowet til Superbowl kommer på CET?

Back