God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Tilbake i hovedstaden - uten bil. Vår og mange andres (dieselbiler) likte ikke minus 29 grader over flere dager - så nå tines Alfa`n på Vinstra. Ordene Norway, buss og ekspress burde kanskje ike være tillatt å bruke i Norge...men godt over 1 1/2 time forsinket kom vi da oss til byen i går.

Blir en rolig dag hvor forhåpentligvis jula skal ryddes ut av huset - ha en flott søndag!

Re: God søndag morgen...

Godmorgen fra Jessheim Shoppingsenter. Nå er det snart ned og finne et frossent flytog, før man toger seg innover til HMG9 og noe siste opprydding av kabler og dill.

Som en god bonus er jeg godt forkjølt, tett i ørene, vond i halsen og har knapt sovd. Meh.

-A

Atter en god natts søvn. Nå venter egg og bacon samt friskpresset appelsinjuice. Noe klesvask er i gang, så det blir stryking av et par lakener etterpå. Så hopprenn fra Innsbruck. En rolig og avslappet dag m.a.o.
Ha en fin dag.

God søndag. Også her er det egg og bacon på gang, ungene skal bare stå opp først. Synes jeg hører lyder.....

Idag skal barna hjem til Halden, etterpå må jeg lese av strømmåleren i Vinforeningens lokaler. Det kan godt bety at det blir inntak av et par arbeidsøl i etterkant av den øvelsen...:D

Morgen bra Beitostølen. Betraktlig varmere idag, med -7 grader, så kanskje man får igjen vannet i den ene fløyen på hytta etter det forsvant natt til igår. Men først en skitur

På plass på lesesalen, isende kaldt i Danmark også. For ett liv!

Ha en strålende søndag!

God søndag fra Råholt.

Hadde planer om å la en C182 få litt luft under vingene i dag, men en liten forkjølelse satte en effektiv stopper for det. Tett nese, vond hals og en litt smålei hoste tok den avgjørelsen for meg. Så da blir det en rolig dag i heimen i stedet. Greit å holde seg unna kulda som er utafor døra nå.

Ha en flott dag. :)

Go søndag og vel overstått fra barteland.

Har vært uten nett noen dager, så jammen godt å være med igjen :)
Hoppuke,deilig frokost og kaffe på gang.

Ha en strålende søndag folks :D :D :D

God morgen fra Alpharetta, hvor arbeidsdagen allerede er i gang .. med -8 (feels like -13) ute, er det greit å bare klatre opp trappa for å komme på jobb. Nå er det kaffe i koppen og begge dyra har slått seg til her i husets varmeste rom akkurat nå ..

Om en drøy time starter helgens høydepunkt - GO LEEDS! SUUUPER LEEDS!

God ettermiddag fra Oslo. Dagen skal for det meste foregå i Ekornes 3-seter med laptop på fanget og TV i front med begge bena godt plantet på bordet. Kjenner jeg meg selv rett orker jeg ikke det for lenge så en liten kveldstur blir det nok. I morgen er starten på fire nattvakter på rappen, og da er det greit at kropp og sjel er nogenlunde ship shape.

God ettermiddag, har nå innsett at ferien er over og det er diverse andre mindre-interessante ting som skjer nå til uken.

Ha en fin dag anyway ;)

God morgen fra Telemarken..
Heldigvis ikke så kaldt idag, minus 11,5 holder leeenge.. :)
I morgen er det vanlig verke igjen, så da får man vel komme seg hjem til Oslo igjen..

Ha en alle tiders dag forumrister :)

Woooo ... kjør på! Suuuuper Leeds!!!

19166_232891936035_554781035_3670781_1919226_n.jpg

God søndagsettermiddag fra Krsand!

Beinkaldt ute. Deilig dag å være inne på. Så her skal det ikke skje så mye i dag. Deilig å være hjemme med pc, tv og fullt kjøleskap. Tror det blir nachos til middag i dag. Ellers får man prøve å manne seg opp til full jobbuke. Har 2 intense jobbuker foran meg nå. Så her gjelder det å samle så mye krefter og overskudd som mulig.

Akk ja! Får prøve å holde seg edru i dag da!:rolleyes:

BF:cool2

Hurra for Leeds! Ikke no som er bedre enn lag som slår de røde fra Manchester :p:p

Back