• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Ikke fullt så pent vær i dag...men det kan jo endres i løpet av dagen. Nå er kaffen klar og avisene er hentet inn. Ha en bedre søndag!

Re: God søndag morgen...

I Stockholm skiner solen för fullt, jag vaknade vid 7-tiden av att det kliade i ögonen. Min pollenallergi har börjat ta fart nu. Inte så kul faktiskt.

Får se om man orkar ut för att fota lite senare...

Ha det bra!

Ser ganske saa stjerneklart ut utenfor - meterolygen bommet igjen.
Siste ATA-ruteflyving fra Seattle paa morrakvisten ... kommer muligens en liten reportasje i Airliners. Den beroemte lokale spotterkulturpersonligheten Royal King (han med kamera i brillene og utloeserknapp i rompa) skal fly frem og tilbake til HNL med oss i dag og mumlet noe om at han skulle proeve aa lage en story.
Skulle gjerne sett en vannsalutt, men pga vannrestriksjoner har brannvakta blitt tvunget til aa droppe slike 'unoedvendige' aktiviteter ... :(

God ettermiddag! :)

Da var jeg tilbake fra en weekend-tur til Østlandet. (For meg er alt Oslo, men jeg fløy til Gardermoen, kjørte til Hønefoss, sov på Røyse utenfor Hønefoss, og var en tur i Sandvika :p)

Er ganske overskyet her, og kapteinen mente det var fare for litt regn utover kvelden, for de som var interessert i det.

God morgen i fra Patagonia - Llao Llao hvor vi nyter tilvaerelsen...vet ikke hva som skjedde men vi endte opp i en utrolig suite med utsikt til 4 innsjoer...vaeret er helt Patagonia...det solen skinner, det regner noe sne, og saa straalende sol igjen

Originally posted by dc-8-63
..vaeret er helt Patagonia...det solen skinner, det regner noe sne, og saa straalende sol igjen

Hoeres helt Seattle ut, spoer du meg!!! :spin: Wi-fi paa rommet ogsaa?

Back