God søndag morgen!

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
God søndag morgen!

God morgen, godtfolk! Sitter her på nordsiden av Atlanta og forbereder meg på å hoppe i bingen. Kun kort tid til jeg er ferdig med å nyte en 14-åring fra Orknøyene som jeg plukket opp på den lokale spritsjappa .. Scapa er et nytt bekjentskap, men hintet av sigarrøyk passer godt til min gane .. slett ikke verst... og den historiske referansen (Scapa Flow) er også attraktiv. På satelittradioen går Fireman Radio, en kanal med Paul McCartney-musikk som skal vare til rundt 13. mars ... 24/7 ...

Forumistane ønskes ein framifrå søndag!

Re: God søndag morgen!

Glad søndag morgen! Søndagen er nesten 3 timer og 20 minutter lysere - herlig. Nå er det Nespresso i koppen, fyr på peisen og dagens aviser er i hus. Ha en flott søndag!

God morgen.

Siste nattevakten i denne omgang og da har jeg en lang søndag foran meg da det å snu døgnet igjen innebærer våken hele dagen med en innelagt strekk på sofa`n i ettermiddag.
Blir nok ikke vanskelig denne søndagen da jeg har lovt veslemor i huset en utedag med ski og aking på programmet..... Ellers kommer svigers på middag og svinesteika er krydret og skal inn i oven om noen timer :lol:

Ha en flott vinterdag og bruk den godt.... ikke mange igjen nå (heldigvis ):colgate:

God morgon frå Ørsta! Her i huset fann prinsessa ut at det var på tide og stå opp klokka 0600 p åen søndag. Trass i harde forhandlingar var ho ikkje til å rikke, så no er det frukost og barnetv... Ha ein god søndag i kongeriket!

Goo morgen fra Arlanda
Nettopp landet etter en meget behagelig tur md SK946 fra Chicago. Sitter i skrivende stund å venter på förste fly til Oslo, og deretter VW Tiguan fra Oslo til barteland. Der er det jeg som sitter i 0A.....

Ha en strålende söndag

God morgen fra Bislett. -6,3 grader påstår VG det er her i byen nå. Så snart frokosten er inntatt blir det å gjøre det sånn delvis presentabelt til besteforeldre kommer på besøk senere idag. Spisebordet skal monteres og TVen skal opp og frem. Itillegg skal det sikkert drilles noen hull her og der. Etterpå søndagsmiddag hos mamma og pappa. Ha en fin dag

God morgen fra Grenland!
Fruen har fått en ekstra time i senga, mens prinsessa og jeg er oppe og leker med alt som kan gi lyd!
Ute er det -5 og snø. Igjen!:angry: Det holder nå.
Etter prinsessas powernap om et par timer er planen middag hos de eldre med saltkjøtt og ball og noe godt i glasset. Gleder meg!

Ha en flott dag alle!

Frode!

God morgen fra Stavanger.

Nettopp våknet, sitter her og sjekker forum mens jeg venter på at kaffen skal bli klar. 2-3 timer til så er det å sette i bilen og hente de små etter å ha fått to dager uten unger! ^_^

Vel, ha en fin søndag foumister

God morgen. - 1.8 grader i gata Lillebjørn Nilsen synger om i "Tanta til Beate". Ingen sol, så turen kan droppes. ;-). Man har peis men ingen Scapa 14, og den er også utsolgt på polet. Men det var et godt tips LN-MOW, skal prøve den. Min gamle onkel havnet på Orkenøyene etter å ha flyktet over i mars 1941, så da har man kanskje et par grunner til å oppsøke øya en gang..

God morgen fra solfylte Bodø!!
I dag går ferden til OSL med SAS og videre til BOO-EVE-TOS-BOO med Westair.
HA en fabelaktig saøndag folkens.:nor

God morgen fra et overskyet København, der jeg virkelig skal jobbe med regnskap og andre koselige greier i løpet av dagen.

Ha en strålende søndag!

Morn fra et overskyet Oslo, her skal dagen gå med til å rydde og fikse litt småting, før det angivelig er komle-stopp på vei til OSL i kveld.

-A

God formiddag - påtide med lunsjkaffe m.m. her nå. Ute er det "tiddeli bom"-vær og det skal fortsette litt til iflg. meteogrammet fra yr.no

God morgen fra Maura!
Nettopp stått opp, og har rundstykker i ovnen - snart klart for frokost.
Hyggelig aften i går, med to forum-venner på besøk (begge ved navn Martin og begge bor på Maura),
og besøket forlot leiligheten min en gang før fire, etter en sesong med Little Britain og to andre hyggelige filmer.. =)

Dagen i dag går med til å rydde/vaske i leiligheten, ordne opp i en del gamle bilder jeg har på pc'en og kanskje jeg får besøk igjen til kvelden. :)

Ha en flott dag folkens !

og besøket forlot leiligheten min en gang før fire, etter en sesong med Little Britain og to andre hyggelige filmer.. =)

Var absolutt hyggelig. Fikk forresten litt reiselyst av et par av de filmene vi så ;)

God ettermiddag

Her har dagen blitt litt roligere enn planlagt. Snuppa har ikke vært i form siste uka, og i dag toppet hun det med å hoste jevnt fra 0400 til 1100. Noe slitsomt var det nok for hun mente selv at hun trengte mer hostesaft og tok halve flasken i en stor slurk mens mor og far hadde øynene et annet sted. I følge giftinformasjonsentralen var det ikke kristisk, men at vi kunne få oppleve litt brekninger og diare. Og joda det blei det siste.
Så det har blitt en rolig dag med mange turer på do for hjelpe en ung dame, tror hun har lært at det ikke er lurt å drikke for mye hostesaft.

Ellers ønsker vi en god dag

S

Min bror og jeg tømte en flaske med noe kraftig hostesaft når vi var små og ble drita fulle begge to. Måtte til Bærym Sykehus og pumpes:)

Min bror og jeg tømte en flaske med noe kraftig hostesaft når vi var små og ble drita fulle begge to.

Kuult. Been there, done that!

Aaaah ... så var det Derby-ManU på boksen ....

Bra!!! Men ikke på min boks, dessverre. Her har det gått i skiskyting (bra), skøyter (som å se maling tørke) og skiflyging (noe i retning av mitt domene), så dagen har ikke akkurat gått i minus. En rask spasertur på Nærsnestangen ble det tid til før middag som besto av farfalle med kylling og broccoli i hvitøksaus. Godt!

For noen av dere nærmer det seg en arbeidsuke, ENJOY!, for noen av oss andre en sovemorgen på mandagen. Og imorgen kveld er det årets torskeaften med skrei og alt det derre. I Røyken Rotary Club. Noe sier meg at det blir sen oppstandelse i den derre " mansion in the sky" på Nærsnes på tirsdagen.
Ha en fin kveld!

God søndags kveld! Lang arbeidsdag over... Dokumenterte for dokumentasjonens skyld denne som sto her klokken 5 på natten på Sola. Kul livery!

Attachments

• Bilde024.jpg
    Bilde024.jpg
    42.9 KB · Views: 64
Back