god søndag morgen

• Thread starter Thread starter CK
  • Start date Start date

CK

ScanFlyer Mile High Club
god søndag morgen

Barna fant ut at det var morgen 06:30 i dag, så til slutt var det bare å gi opp å få dem til å sove igjen. Så nå ligger én på teppet og forsøker så godt han kan å få trykket på alle knappene på GET-boksen og den andre spiser youghurt og ser på barneTV (og er selvsagt ikke interessert i at lillebror skal trykke på alle knappene). Det begynner å lysne av dag ute - og det ser ut til å bli en fin høstdag

Re: god søndag morgen

Glad morgen... Nå må vi kommeoss ut på tur - alkoholen SKAL ut av kroppen - men først fyller vi på en Nespresso eller 4 slik at vi våkner. Ha en flott søndag!

God morgen! Klokka er 2 AM og det er på tide å komme seg til sengs! Ha en god søndag!

God morgen fra Oslo. Da har man fått liket ut av sengen og fått i seg litt frokost. Kjenner det godt i kroppen at jeg ikke var helt edru i går. Litt pusling hjemme før det blir å gå på nok en visning. Ha en fin dag

God morgon från Göteborg!

Blev en sen kväll igår, något som verkligen behövdes efter min vecka. Har säkrat mig 16A på SK154 hem idag så det blir en behaglig tur uppåt på nödutgångsplats. Solen skiner här och Sveriges framsida ser ut att få en fin dag.

God formiddag folkens!
I dag blir det flysimming, men først må jeg en tur i kirka på konfirmant undervisning..
Ha en herlig Søndag!

God formiddag

En rolig men kort helg i heimen. Nå settes straks turen mot OSL og LIS expressen (TAP).
Nytt hotell står klart, og kofferten min skal være flyttet så da er det bare å krysse fingrene på at dette er litt bedre enn forige bosted :-)

Ønsker alle forumister en riktig trivelig søndag

S

God morgen fra Stavanger. Da har jeg endelig fått den gamle skrotten min ut av senga.

Kaffen står og gjør seg ferdig på trakteren, så jeg tenker at den kanna med de svarte dråpene blir konsumert ganske fort.

Ha en god dag forumister :)

God søndag morgen!

Dagen i dag går med til å forberede seg til intervju for flygelederopptak i morgen. Attester skal finnes fram og ting skal tenkes gjennom :) Godt at solen skinner i hovedstaden.

Ha en fin dag forumister!

God formiddag fra et solfylt KRS. Ikke så mye på agendaen i dag, men det blir en del lesing til eksamen i F-16 Våpensystem på tirsdag. Får vel også begynne å pakke til avreise til OSL på tirsdag. Ha en god søndag.

Last edited:

God søndag fra Drammen, solen skinner og denne kroppen fikk tauet seg ut av senga omtrent klokka tolv i dag. Gårsdagen ble noe lang på grunn av firmafest og litt ekstra feiring av Start's opprykk til Tippeligaen i går. :cool:

Men nå er det bare å sette i gang med å skrive innleveringsoppgave i bedriftsøkonomi...

God morrgen fra Hickory Tavern, SC .. her er det pent, og en 8-10 grader. Etter frokost skal det repareres tak hos svigerbestemor, før turen går hjemover etter lunch. Håper Stabæk klarer biffen uten min hjelp i dag ...

Hmmm, spiller ikke Stabæk i Bergen? Må nok vente til neste helg med feiringen.

Det har blitt en rolig søndag her i sør.

Nå går turen hjem til mor for en forhåpentligvis deilig søndagsmiddag!

i morgen er det mandag! Hurra?? Det er derfor jeg drikker!

BF:cool2

Glad søndag etter middag fra Romsås :)

nå har jeg brukt ca 3000 skritt på å besøke 94 husstander med bøsse for Blåkors, og det hele tok ca 90 minutter. Varm asparges-suppe etterpå var helt ok :D

ta godt imot eller støtt aksjonen via nettsiden eller kontonummer 8380 08 09005 , evt givertelefon: 820 44 110 (gir automatisk 200 kroner)
http://www.nrk.no/tvaksjonen/

Last edited:

Forberedelser til norsktentamen om folkediktning og norrøn litteratur i morgen her i Steinkjer.. Blir godt å bli ferdig med den!

- vært å sett en venninne spille basketkamp på Persbråten.. det ble 58-56 tap idag - men til helgen er det alvor.. da starter Eliteserien! :nor

Nå blir det å kose seg med Brann-Stabæk og sistnevnte vinner lett 2-0 og seriegullet er ett faktum vil jeg tro. Imorgen er det tidligvakt i bunker'n !

Jeg kan ikke gjøre annet enn å gratulere de Blaa med gullet. Litt trist likevel at et så godt lag ikke skulle få avgjøre dette på egenhånd uten hjelp fra trioen i gult. Jaja.

Litt trist likevel at et så godt lag ikke skulle få avgjøre dette på egenhånd uten hjelp fra trioen i gult. Jaja.

Det har vaert en lang sesong og det er vel egentlig bare tilfeldig at det skulle skje slik .. Men siden FFK i teorien K A N ta igjen 20 minusmaal og seks poeng, kan man vel godt vente med den offisielle utnevnelsen til neste helg paa Nadderud. Det er jo ogsaa mer passende siden det er siste seriekamp paa stadion.

Satt med Blackberryen paa kneet og trykket refresh paa VG Live annethvert minutt paa min vei gjennom South Carolina, og da Palmi scoret like foer vi kjoerte inn i Georgia, er jeg sikker paa at Tommy hoerte broelet mitt i Chicago. :lol: Utrolig morro og jeg skal helt klart paa Champions League match paa den nye Blaamyra neste aar!

Back