Re: God søndag morgen...
Søndagen er IKKE god!
Det ble drosje hjem i går kveld/natt. Jeg må ha sovnet for sjåføren vekket meg i Heggedal og ante ikke veien til Nærsnes. Greit. Tenkte jeg kunne gå de to timene hjem, får ikke mer mosjon enn man skaper selv, og satte i vei. Antagelig ble jeg påkjørt av en sykkel eller moped, minnes at jeg stupte forover og landet på trynet. En bilist kom til etter en stund, hjalp meg med å finne mobil og briller. De lå 15 meter unna der jeg lå på alle fire. Vi fikk tørket bort det verste blodsølet, så kjørte fyren meg hjem. Vel hjemme fant jeg ut at lommeboka med sert. og div. kort var borte. Det ble en tur til stedet i morges for å lete etter lommeboka uten hell.
Da var det bare å komme seg hjem igjen og få sperret kortene med en gang. Det gikk greit. Litt senere på formiddagen ringer en drosjesjåfør og sier han har funnet lommeboka mi, og at jeg kunne hente den i Sandvika. Det gjorde jeg. Alt var i god behold.
Men nå sitter jeg her med forstuet skulder og tommel, et kjøttkaketryne samt endel skrubbsår rundt omkring. Og sperrede kort og bare 21 kroner i kontanter.
Får vel hevet sperringen på VISA- og bankkortet i banken imorgen, men alle Mastercardene og Diners-kortet blir sendt ut med posten, og det tar vel noen dager.
Ha en fin dag!