God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

God morgen. Håper på bedre vær i dag enn i går - men først skal jeg en tur på kontoret så finværet har ennå noen timer på seg. Ha en fin søndag - hvor enn du måtte tilbringe den!

Re: God søndag morgen...

hvor enn du måtte tilbringe den!

...på Gardermoen enn så lenge! Vakten går til 14:30 og da tar jeg ett par fridager. Ettermiddagen går nok ut på en sykkeltur om været blir som lovet (yeah, right!!). Ble mye mat og drikke i feiringen igår, selvom jeg måtte forlate åstedet da "morroa" tro i kraft :drunk:

Ting ser ut til å gå nogenlunde på tid idag, men fortsatt gjør mangelen på gater at det er mye bussing...

Hakuna matata!!

Vi setter kursen for Portland og moeter Liz og Tommy til middag i Sondag ettermiddag. Et mini Scanair avd vest treff...vi lot fortroppen (svigerfar) ta seg av dem loerdag kveld....ha ne berde soendag - spesiellt paa vestkysten

God morgen fra strålende solskinn i Elverum. I ettermiddag bærer det videre til Bristol med en 737-700 og SK4661. Ha en fin dag!

God ettermiddag fra Mosjøen!
Grått og overskyet i dag. Sterk kontrast til gårdagens blå himmel med derpåtilhørende temperaturer...

Rolig dag her etter en todager med alkohol. Blir pizzakveld hjemme hos sjefen til min bedre halvdel. Liker sjefen hennes jeg ;)

E!

Fyllesyke er noe herk!
Gleder meg til mandag alt!

BF:cool2

G'ettermiddag fra Portland. Hele dagen ble tilbragt i Pinot land, det ble besoekt og smakt vin paa hele 7 vingaarder i dag til tross for heavy drittvaer paa morran i dag. Blir noen nye Pinot som skal inn i et av vinskapene vaare om noen uker, ja!

Litt lettere vaer naa, litt avslapping paa hotellet foer middag om noen timer.

Dessverre ble bikkja til Finn-Erik sjuk og det var ikke spesielt bra vaer i dag saa vi faar moetes neste gang.

Foroeverig ikke lenge til neste Portland besoek. Andre uka i juni har jobben kick-off her, noe jeg absolutt ikke har noe imot. Byen er virkelig hyggelig!

Det ble tur til Kjeller og flydag på meg gitt. Traff mange kjente (og ukjente). Må ha vært bortimot 8-10 000 mennesker innefor portene.

Back