God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God søndag morgen...

Originally posted by Thomas

Someone;

Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:

Det er grått på Østlandet og drøye 4 varme, tar det lett og pent.

he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p

Originally posted by ph-ndr

Originally posted by Someone
(og en redusering fra livet i skottland)

Hvor studerte du i Skottland?

-A

Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh

Edinburgh ved Heriot-Watt...er for å være helt nøyaktig: Galashiels, som er en liten by 50km sør for Edinburgh

Vurderte å begynne der før jeg fant ut at utdanning ikke var noe for meg. ;)

Men endte opp å bo noen år i Glasgow og savner stedet.

-A

Someone;

Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:

he he nei. Kunne sikkert vært ute mindre men det er noe som heter "studentlivet". Er ute normalt 2 dager i uken, så det er ikke så ofte (og en redusering fra livet i skottland). Og jeg velger heller å skylde på dårlige venner som ofte gjør at 1 øl blir fler (+mer):p

Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!

BF:white

Originally posted by Bizflyer

Someone;

Og studentene klager over at de har dårlig råd!!! tsk tsk!
Jeg har knapt råd til å gå ut å drikke en gang i uken!

BF:white

Men nå skal det da sies at jeg har vesentlig bedre råd enn gjennomsnittstudenten:)

Kombinasjonen å jobbe endel ved siden og skolen og være litt bortskjemt hjelper på kontantstrømmen:p

Back