God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Ikke ofte jeg er oppe på denne tiden av døgnet... Så da kan jeg like så godt starte en GOD SØNDAG MORGEN tråd...en søndag som blir nesten 4 timer og 50 minutter lenger enn søndagene rundt julen...:D Blir vel en rolig søndag - med middagsgjester på kvelden. ha en bedre søndag hvor du måtte tilbringe den...

Re: God søndag morgen...

Soendagen blir vel ikke lengre .... dagslyset kanskje..?? :p

Begynner aa moerkne her i Atlanta. Etter aa ha sett Liverpool faa en leksjon i hvordan man vinner seriemesterskap, har mesteparten av dagen gaatt med til aa sette opp et pingpong-bord .. Det er lett aa skjoenne at STIGA er fra samme land som IKEA ...

Natti, da går jeg og legger meg. Ikke finn for amnge feil mens jeg tar meg en blund. :)

-A

Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...

Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.

Originally posted by LN-MOW

Se email .. har masse problemer ... finner ikke engang svar-knappen i Firefox ...

Alt var OK i begynnelsen, men naa ser jeg bare roede kryss eller ingenting .. dette gjelder to pc'er.

Se svar. :)

Legg det i problem-tråden, og om du ser rød kryss, ta en "CTRL-R" eller trykk F5. Har ikke det fikset problemet så høyre-klikk og post linken som gir det resultatet i problem-tråden.

-A

Har ikke faatt svar ennaa ..

Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.

Originally posted by LN-MOW

Har ikke faatt svar ennaa ..

Men naa funker det plutselig - men kun i IE! Firefox er uforandret.

Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)

-A

Både ildreven og rævvaprogrammet fungerer på min Lenovo TP R60 - æda bæda MOW - det må være pga Dell :colgate:

Originally posted by ph-ndr

Og du har lukket browserne helt og tatt en refresh? Du har postet i rett tråd? ;)

-A

Til og med rebootet ... rett traad? Details ..... :p

Baade Dell og HP er involvert, Kurt ...

Rense cache'n gjorde underverker .. jeg begynner tydeligvis aa bli presenil ....

...og da var man våken igjen...ble ikke mange nok timer med søvn - men det er visst noe som skjer med eldre mennesker. Fortsatt god søndag!

Ny adresse for forumet og jeg har ingen problemer! Ennå!
Idag blir det sete 0A til ORD.Kanskje en burger og et par Sierra Nevada IPA i kveld.
Ha en fin helg alle sammen.

Er det noen her som har fått nok av den forb.... fullpakke-låta fra grandis? Til og med minsten på 3 år har fått dilla på den...

God morgen fra København. Her skinner solen og det er nesten litt vårstemning. Dog kan ikke det samme sies om meg det det både ble sent og mye drikke i går. Ha en fin dag

Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!

Originally posted by EB

Bare så synd at reklamen til Grandiosa er så mye, mye, mye bedre enn innholdet i esken!

Så du lar deg ikke sjarmere av en god Chianti og Grandis? ;)

-A

...på ei litta skinnefelle foran kaminen med Julio på cd`n? Tror ikke det - ennå...;)

Someone;

Synes å merke at du stort sett i hver "God morgen.." post sier du har dukket for mye kvelden i forveien - er du på nippet til å bli alkoholiker? :colgate:

Det er grått på Østlandet og drøye 4 varme, tar det lett og pent.

Hvis man deler opp ordet "alkoholiker" til "liker alkohol" så høres det straks bedre ut...;)

Back