God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Ny dag og ikke fullt så kjølig i huset.Men peisen skal tennes og kaffen skal kokes også i dag. Blir vel besøk fra en bøssebærer i løpet av dagen også... Ha en bedre søndag...

Replying to Topic 'God søndag morgen...'

Originally posted by EB

Blir vel besøk fra en bøssebærer i løpet av dagen også... Ha en bedre søndag...
Har du fået personlig tjener, eller taler vi om en jæger?;)

Jeg er da godt gift!!! Vi snakker om en innsamlingsaksjon i Norge... :spin:

Nei, noen god morgen er det ikke. En kvalm en derimot. I motsetning til BU662 har jeg en flaskeFarris ved min side, en kjær venn når tømmermenn skal fordrives. Forøvrig er det bare å konstatere at høsten er her, gråvær - regn - gule blader på bakken. Ikke stort å fryde seg over. Skikkelig søndag.

God Söndag morgon från Monaco. Har suttit hela morgonen med kaffe, apelsinjuice och mattematikuppgifter inför torsdagens examen. Skall snart lägga ner boken och fortsätta med mina andra fag (Marketing, Financial Accounting och Prof. Writing and Communications). Next week is exam week.

Det är just nu 17 grader ute men solen skiner. Vintern är på väg :p

glad søndag! Etter å ha forsøkt å gå on-line, sjekke forumet, mail og jobbe med Scanair.no med prinsessen på brystet, og en hånd fri var det en lettelse når hun endelig sovnet. Det var nemlig IKKE lett. Om noen uker er hun sterk nok til å sitte i vippestol, og da skal det ryddes plass på pulten. Om ikke annet var hun svært opptatt av skjærmen - mye lys (selv jeg tror ikke hun var opptatt av bakgrunnsbildet av en Grumman G-73T Turbo Mallard... :( )

Originally posted by jens

Originally posted by EB

Blir vel besøk fra en bøssebærer i løpet av dagen også... Ha en bedre søndag...
Har du fået personlig tjener, eller taler vi om en jæger?;)

:D :D :D :D :D

Og her i byen er det grått, trist, og vått...
Fikk akkurat besøk av et Braathens-fly over blokka her, så ikke ut som det brydde seg så mye om været, men det gjør jeg, så tror jeg holder meg innendørs idag. :alien:

Tilbake fra en kjempefin helgetur på Koh Samet med familien. Meget avslappende og herlig med 2 dager på en "øde øy" uten Pc og telefon. Endog strømmen var borte på bungalowen mellom 0700 og 1800, da det virker som om hele øya går på dieselagregat.. Men er nå tilbake på kontoret/leiligheten og har fått unger i seng og surfer gjennom mail, norske aviser og Forumet før jeg solbrent og fornøyd planlegger en tidlig kveld i køya.

Da er ogsaa Seattle vaaken .. ungene er fortsatt paa oestkysttid, saa vi er tidlig oppe.
Har faatt meg morgenkaffen, deilig med skikkelig kaffe igjen. Ikke mye av det de siste dagene ...
Peisen er akkurat fyrt opp, Lillegutt ser paa tegnefilmer og jeg gleder meg til fotball paa radio.
Men foerst skal regninger betales ....

Har de ikke Starbucks i Florida?????

God Ettermiddag fra Kløfta :D

Ble en jævelsk sen kveld igår, var hos svigers i fredrikstad til klokka 01, og var vel ikke i seng før klokka var 0330. Så vi sov lenge idag.

Har jeg gått glipp av noe ??

Blir helt på tampen av en søndag, dette. Men god har den vært, og 142 mill. nå talt opp til bruke for mange av de som sliter aller tyngst i landet vårt.
Tror jeg bidro med et sted mellom 20 og 30 kr i snitt på de ca 100 husstandene jeg ringte på hos.

For de som aldri fikk noen mulighet til å gi, er det fortsatt mulig, se linken under:
Her kan du gi penger

Back