• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag morgen...

Hovedstaden er våt... Har vel regnet i hele natt - så nå skulle det være liten tvil om at høsten har kommet. Rolig formiddag - før det igjen blir en treningsøkt på ettermiddagen. Ha en bedre søndag...

Re: God søndag morgen...

Vi kan vel si det omtrent det samme her i Bergen. Regnet i hele natt, men nå ser det litt lysere ut, er opphold og litt blått :colgate:
Men høsten har nok definitivt kommet hit og vil jeg si. Blir en rolig søndag...

och regnet sprutar ner även här i Sigtuna. Perfekt väder för att sitta inne och skriva examensarbete.

Skaldjursmiddag hos goda vänner igår blev en lång historia och sängen mötte mig vid 0330 i natt :exclamati

En fin söndag önskas er alla

God morgen. Godt å se at det regner sør i landet :D Da blir det vel ikke såå ille strømpriser likevel får vi håpe. Her er det oppholdsvær og varmt til årstiden å være.
Frokost er inntatt, morgenens trimtur er unnagjort og nå skal jeg snart til med traktorkjøring for resten av dagen. Har ca 200 kubikk med kumøkk som skal spres på jordene:colgate: Ingen kan si at ikke jeg har kontraster i mine gjøren og laden.. ytterpunktene F-class på SQ til traktorsetet er der kan jeg vel si ..

God morgon frå Ørsta og! Tungt og grått i dag, med regn og litt småkaldt. Eg og prinsessa stod opp tidleg i dag, så kan mor få sove seg litt frampå.

Ha ein strålande dag folkens!:lol:

Etter to dager på stige oppunder mønet med beiskost,så blir det indretjeneste idag.Det høljer ned på Nærsnes.Og nå skal jeg spise brunsj med omelett og nypresset appelsinjuice.Ha en bedre dag.

Jobbet i natt derfor en sein frokost med Wasa multigrain. fikk nettopp en SMS med forespørsmål om jeg kunne slepe seilfly idag. Derfor vil jeg tilbringe dagen med sleping på Ulven! Er det noen på forumet der så ta kontakt så kan vi ta en kort tur med cuben LN-KCH, 180 HK

God dag fra et regnfyllt og grått Trondheim. Fløy opp hit med DY788 på fredag (så Thomas i gaten) og reiser ned igjen med BUSK i morgen kveld. I går så jeg forresten Les Miserables på Trøndelag Teater, en forestilling som absolutt kan anbefales.

Her i sør har det iallefall sluttet å regne. Kom sent hjem i natt og da regnet det som alle sluser var åpne. Bare de 10 meterene fra bilen til døra fikk meg gjennomvåt. Men som Farmer sier, det er godt for strømprisene!

Idag skal det spises middag hos opphavet, ellers skal det ikke gjøres noenting!

BF:wink

God ettermiddag fra København. Dagen har stort sett gått med på og bli edru etter intro uken ble avsluttet i går. Dessuten må jeg også få lest ett par kapiteler så jeg er klar for imorgen for da begynner alvoret.

Back