• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God søndag morgen.

8 Plussgrader i Oslo nord - opphold og det meste av denne stormen har lagt seg for denne gang.

Frokost er inntatt og er klar for BONANZA på TV 2 før skirenn begynner - ha en god dag videre.

Jan

God søndag fra Sola!

God, men trøtt morgen fra Sola!

Her er man allerede godt i gang med dag 5, i en lang arbeidsuke på 10 dager! Kjenner at man han heller skulle ha holdt sengen på en tidlig søndags morgen. Men litt ekstra cash er aldri feil.

Blåser ikke fullt så mye som i går, men det plasker enda ned....!

Ha en fin en forumister! :)

Re: God søndag morgen.

Bonanza i Hong Kong også.. Hehe:)

Hei fra østligere breddegrader. I kveld blir det en liten flypratmiddag da både Dash og SASDC8 er i byen, og utrolig nok på samme hotell..

Shopper som en gal nå, julegavene snart unnagjort! Blir nok fortolling denne gang gitt..

Velvel, nyter en kald en i lobbybaren her nå.

Tjohei.

Kim

Mornings fra Sandaker. Plus 8 ute, men ingen nedbør, så relativt mildt for desember og være. Litt avslapning med DN magasinet på sofaen før det blir og kjøre til Tjøme for og hente arvingen som har vært deponert der i helgen. Ha en fin dag

God morgen fra Snillfjord. :)

Hvor vinden blåser friskt rundt husveggene og skylaget varierer hele tiden. I går ble man noe motvillig tvunget av gårde på shopping kl 09.00, og det tok intet mindre enn 3,5 time før man satte kursen hjemover igjen. I det minste fikk man startet julegaveshoppingen her i huset også, må vel være første gangen jeg kjøper bøker som julegaver. Svidde nok av mer enn planlagt, men nå skal den stakkars visaen få restituere seg i en uke før det atter en gang bærer av gårde til Trondheim neste lørdag, årets siste storby-tur.

I det minste fikk jeg kjøpt boken ''Bjørn Kjos, høyt og lavt'', hvor rødnese-baronen selv beretter sin historie om både barndom og oppstarten av Norwegian+++. Boken så langt er nok hakket bedre enn ventet, så blir spennende å lese resten. Har vurdert det en liten stund hvorvidt boken var verdt å lese eller ikke, men fristelsen ble for stor når man først hadde satt beina innom Notabene uansett. Dessuten er det greit å høre Kjos sin side av historien også.

Nåvel, dagens planer er litt sport på TV, og det ryktes at naboen har noen planer som også involverer meg. Ha en flott søndag forumister! :)

God morgen fra Grønland. Fortsatt mett etter gårsdagens pinnekjøtt og juletallerken på Asylet. Voksne porsjoner... Men må vel mekke en liten frokost likevel. Skal på familiebesøk på Løkka senere i dag, ellers ingen store planer. Ønsker alle en aldeles fortreffelig søndag[emoji4]

God formiddag fra Det Mørke Nord. Her tar jeg siste finpuss på matematikkferdighetene før morgendagens, og semesterets siste, eksamen. Skal bli greit med juleferie snart, selv om jeg ikke reiser heim te jul før bittelille julaften. :wow: Men innen den tid blir det Christmas Table i storbyen til torsdag :drink

Ha en god en! :D

God morgon og helsing frå DY91-something til TFS. Heile gjengen er på tur for første gang så langt. Har sjelden vore meir klar for sydentur nokon gang. Då får det vere greitt at det berre vart to tima søvn i natt. Forøvrig må eg seie at DY hevde seg ganske bra som charterselskap.

Ha ein strålende sundag!

Andre søndag i advendt og julebord to på like mange dager ble unnagjort i går. Det merkes forsåvidt. Jeg kan uansett ikke ligge i senga og sløve hele dagen da min epost sier at jeg har billetter til 18:00 avgangen fra OSL til SXF. Men når billettene kosta 600 kroner tur/retur får det være greit med et par dager i Berlin. Kjenner jeg meg selv rett pakker jeg sekken på 10 minutter. :cool:

God morgen fra ei hytte i Rømskog. Det lukter bål og bikkje av meg og det er på tide å stå opp. Jeg tror noen har lagd mat.

Trikset er å stå opp sist.

Ha en fin en

God dag fra Prærien.
Jentene er tilbake i hus, i motsetning til Someone hadde vi barnevakt inkludert levering[emoji4].

Hadde en fin tur hjem med sk i går. Stod at gate vil vises 30 min før avgang. De som tok dette for god fisk fikk seg en fin løpetur ut til t2b, mange svette panner og se etter boarding[emoji6].

Noen som vet om det er standard å få Orreforsglass i Go om en bestiller SAS selected vin, eller var dette Diamant service? Crew visste iallfall hvor jeg satt og avfeide meg da jeg forsøkte vise diamantkort. En god neve sjokkis fikk vi også.

...Jeg tror noen har lagd mat.

Ingen ting er som å våkne til lyden av noen som rydder på kjøkkenet og duften av nykokt kaffe :p

Apropos kaffe - god morgen fra Starbucks, straks ut å labbe litt rundt

Grynt fra Tananger

Her har man knapt vært utav senga en times tid, og har helst lyst til å kravle tilbake igjen. Men bør være arbeidsfør i morgen, så da må man holde ut noen timer før en legger seg igjen...
Grunnen til dette er at man ikke kom tilbake til leiligheten før ca kl 11 i dag, etter å ha trasket rundt i noen svære plaskebasseng i hjembyen, og for å komme seg hjem så måtte man benytte seg av Los-båt :drunk:

Synes Synne kan slutte nå...

Ha en bedre søndag forumister :)

Jeg tapte idag. Bikkjene kom kollektivt og forlangte å bli sluppet ut, så da var det ingen bønn.

Fint vær og mildt nok til å ta morgenkaffen ute. Det som skal gjøres i dag, inkluderer å sitte på en John Deere og fyre opp litt hageskrot.

John Deere , hm hm så Wideroe har nå Farmer (1) og nå Farmer 2 :colgate: Fod kveld fra Fnatbygda...

Back