• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag morgen

LN-KGL

ScanFlyer Mile High Club
God søndag morgen

Men siden jeg just kommet in døra etter en tur over på Bunnefjordens bredd, så vil jeg med dette ønske dere velsignet god søndag - nå går jeg til sengs.

PS Bildet under er tatt underveis opp på vei jeg under en pust i bakken.

Attachments

• Soloppgang.jpg
    Soloppgang.jpg
    74.1 KB · Views: 5
Replying to Topic 'God søndag morgen'

God Morgen ja.. eller rettere sagt God Natt.. for jeg er iallfall på tur under dyna etter en rimelig fuktig natt (og nei det har ikke regnet i Vadsø) :)

Glad søndag morgen... Klokken 11 skal vi ta med ungene på Peer (blanding av Peer Gynt og Nytt på nytt?) av Knut Nærum i Frognerparken. Håper solen kommer tilbake - nå regner det i Oslo. Ha en bedre søndag...

Tok det så lang tid å komme hjem, LN-KGL... Ble det karaoke?

Vel, nå er alt ryddet og stillheten har senket seg før man drar i Frognerparken og ser Peer for andre gang.

God Søndag ettermiddag. Da er jeg kommet meg hjem fra USA, kofferten er halveis utpakket og jeg føler jeg behøver koffein etter en natt med ikke ekstremt mye søvn over Atlanteren.

....og der er trip-raporten klar :)

God söndag eftermiddag!

Efter en lyckad lördag med galamiddag och pratstund med Sir Stelios är det full fart med läsandet inför mina sista examen som påbörjas i morgon.
Vädret är ok men bra nog för att sitta på balkongen. 4 dagar till avresa!

Peer var vanvittig bra!!! Går frem til 15. juli - få den med deg!!!!

Go'morgen fra North Augusta SC. Her er det allerede hett. Blir aa se fotball paa morgenen foer det blir aa kjoere hjem til Atlanta. Heia England!!!

Back