• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

god søndag morgen

MartinL

ScanFlyer Dusty
god søndag morgen

akkurat kommet hjem etter en fuktig natt på byen!

uvanlig mye helikopter trafikk over huset på morgenkvisten.

Blir en solfylt søndag på huk senere i dag!

ha en bedre søndag!

Replying to Topic 'god søndag morgen'

akkurat kommet hjem etter en fuktig aften på byen jeg også :) men dog lite aktivitet her da :)

.. og jeg har akkurat kommet tilbake fra en fuktig kveld paa GPT ... men det er luftfuktighetens skyld ....
Naa er jeg klar for noen timers soevn foer det blir CRJ hjemover klokken 0815 ....

God morgen.

Kan ikke skryte på meg noe fuktig natt på byen. Kona er borte igjen så det ble en meget rolig kveld hjemme med ungene samt noen kamper fra VM. Ungene våknet i 07.30 tiden så da var det bare å stå opp. Ellers fin dag i Alta i dag så det blir nok en tur ut etterhvert.

Ble litt fuktig på morgenkvisten her også - i øyekroken da vår 3. nevø kom velskapt til verden klokken 05.20, 4500 gram og 53 centimeter - en kraftkar som sine brødre..og onkler... Stort!!!!:devot: :spin: :up: :nor :hi2 :)

Da var jeg paa plass paa gate 5 hvor denne staar klar for aa ta meg til ATL.

Og her kommer et par ATA-flyvertiunner ruslende ogsaa .. skal tydeligvis i samme retning. 'Doesn't matter if you go to Heaven or Hell - you still have to change planes in Atlanta!' :D

Vel kan jo nesten skrive god mandag,men det er 15 min igjen så jeg får holde meg her.

Har mer eller mindre kommet til meg selv igjen etter en stygg matforgiftning i forrige uke. Ble på onsdag lempa inn på A-hus i en viss fart med enorme magesmerter og feber langt over de 40. (41.9 på det værste). Ble undersøkt i alle bauger å retninger, samt satt på store doser med antibeotika.

Er noenlunde oppegående,men skal ta det ganske piano den neste halvannen uka.

Håper dere får en flott uke :)

Back