God søndag morgen fra midtausten.

SudCaravelle

ScanFlyer Rusty
Medlem

Da var det jaggu ukedag igjen og en del artige oppgaver som kommer dalende ned. I går hadde vi en liten familie utflukt til den nye flyplassen (DWC), som ikke overraskende ser ut til å bli gigantisk… Småspennende å snike seg rundt der mens man tar noen snikbilder – kona synes faktisk ikke det var så verst.

Kvelden ble avsluttet med Suds hjemmelagde fårikål som passet utmerket til en latterlig overpriset Jaques Boyd, Margaux.

Nyt dagen.

DWC 1.jpg

DWC 2 (3).jpg

God morgen fra Bergen. Tåkeskyene som la seg rundt Ulriken i går kveld har blitt flere, men satser på at det sprekker opp som i går. Snart frokost etter at frøken har hjulpet til å lage eggerøre.

Re: God søndag morgen fra midtausten.

God morgen fra det Sørlandske!

Her er man faktisk ikke kommet i seng enda.
Først var man på jobb i natt til kl 4 og når man kom hjem får man beskjed om at det har vært innbruddsforsøk i borettslaget i natt. Og som Formann og gammel soldat kribler det jo litt etter å få tatt skurken. For han rotet visst enda rundt i området. Så etter 1,5 time på OP post, og 1 times oppklaringspatrulje klarte vi å isolere ham så Politiet kunne gå til pågripelse. Forhåpentligvis holder fysakkken seg borte etter det. Oppklaringspatruljen ble dimmitert kl 0630 i dag. Nå skal jeg straks kjøre trofekjerringa på jobb og så hjem og få litt søvn. Synd det egentlig for det er en strålende dag her sør.....

Fredag kveld hadde jeg laget quizz til pub'en, hvor en av oppgavene var et bilde av en ANA 787 med ANA logoen godt synlig. Spørsmålet var hva slags flytype og hvilket flyselskap (hele navnet, ikke forkortelsen). INGEN lag greide verken navn eller flytype. Hva er det med folk egentlig? Er det så nerdete å vite slikt da? Er det rart jeg drikker???

Nuvel. 3,5 uke til deilig ferietur. Gleder meg mer og mer!

Ha en feiende fin søndag!

BF:cool2

Mornings. Blå himmel her i hovedstaden, og får vel snart smelle opp litt egg og bacon. Dessuten er jeg blitt satt til å gjøre litt ymse husarbeid. Men har i det minste fått sneket meg til en middagsinvitasjon hos de gamle i kveld. Ha en fin dag

God morgen fra:

923113_10151412398486260_394064338_n.jpg

Jan

God morgen fra Kristiansand. Her er formen merkelig nok god etter nattas festligheter. Enten så har jeg drukket for lite eller så tåler jeg mer alkohol enn før. Heller nok mest mot førstnevnte, men jeg drakk da en god del øl. Jaja jeg klager ikke over det, det gjør dagen bare bedre. :)
Hjemreise med tog 13:44 til Oslo. Får satse på statsbanen fungerer sånn nogenlunde, det gjorde i hvertfall det på fredagen. Vel får vel komme meg ned og ta meg frokost tenker jeg.

Urk fra Bislett, jetlagen satt tydeligsvis litt i da jeg våknet 09.30 og ikke greide å legge meg igjen til tross for at jeg kom hjem med nattbussen 03..

Nuvel, frokosten er fortært og sola steiker ser det ut til så det får jeg prøve å utnytte litt!

Ha en fin dag :)

God formiddag! Godt å få sovet ut etter en hektisk, slitsom men morsom uke. Toppen av kransekaka var turen til BCN i går med OSLFlyer + kone. Sol fra skyfri himmel i Arendal i dag. Det ligger an til en flott dag, mulig vi får båten på vannet i løpet av dagen så da blir det sikkert en tur ut i den.

Morn fra Oslo. Etter å ha sittet inne i to fine dager så er det greit at det fortsatt er en fin dag idag når man da har muligheten til å gå ut. Litt mangel på frokost her i huset, men har da noe rester og slikt + pannekakemiks så man skal da overleve dagen.

God formiddag fra Bislet! Ser ut som det blir en tur ut i Stensparken for å få litt sol på kroppen, før en treningsøkt og en arbeidsøkt venter i kveld. Ha en god, solfylt, søndag!

før en treningsøkt og en arbeidsøkt venter i kveld

Nå må du gi deg! Blir skikkelig finansmann du ;)

Flytoget har problemer her nå og er stappfullt. Kjekt å ikke stå, gått nok rundt i solsteiken i TRD i dag!

Back