God søndag morgen fra Forus

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem

Hei og hå fra Forus. Nattevakt her går mot slutten. Ser fram til å finne dyna om ikke så alt for lenge. Satser på å sove litt lenger i dag enn jeg gjorde i går for i natt har jeg vært litt trøttere en vanlig.

Re: God søndag morgen fra Forus.

God morgen ja. Kom nettopp hjem fra ett oppdrag ombord i en båt her. Ble vekket klokken 02:00 med ett ønske om hjelp ombord :drunk:

Glad søndag fra Ris. Stille og rolig morgen her i huset - med papir og eAviser skal nok denne dagen starte på en behagelig og rolig måte. Skal vel ut å gå en tur i løpet av dagen også - bevegelse er bra. Ha en bra søndag du også.

Mornings fra Sandaker. Ser ut til og bli en brukbar sommerdag, men så får vi se om skyene holder seg borte eller ikke. Merker litt til den siste GTen verten i går bød på, men jeg kommer meg vel [emoji854]
Kona må visst en tur på jobb, så da får vi gutta styre showet hjemme. Litt kjøttvarer fra Strøm-Larsen til og slenge på grillen etterpå er også i hus. Ha en fin dag

God søndag fra MS Trollfjord. Etter Trollfjorden i natt har jeg enda ikke kreket meg opp til frokost og derved gått glipp av Trondenes Kirke som ifølge Hurtigruten er den eneste severdigheten igjen før vi kommer til Tromsø. Har jo sett den kirken før og til og med vært på brullup der. Der skal jeg imidlertid prøve å få med litt severdigheter før jeg i kveld må ut på flyplassen for retur. Har jo vært i Tronsø før, men har ikke vært over broen over til merkelige kirke og fjellheis.

Ha en god en alle som skal under og over nye broer i løpet av dagen.

God morgen fra Oslo nord - 7 km fra Kjeller - besøket på FLYDAGEN på Kjeller er hvert et besøk - var innom der i går ettermiddag - da var dagen allerede startet - mange flott gamle utgaver av fly.

Ha en flott flydag :)

Jan

God morgen fra Lillestrøm . Flott vær for flydagen, kom folkens ;)

God morgen fra Oslo Øst. Strålende vær Frokost om et øyeblikk, så får man se om man får lurt med seg madammen til Kjeller... Ha en aldeles fortreffelig søndag!

Sent from my iPad using Tapatalk

God morgen fra Lillestrøm. Ja fint vær! Straks bortover mot Kjeller. Håper kanskje det kan bli en helikoptertur i løpet av dagen! ;) Ha en fin en! :)

Har jo vært i Tronsø før, men har ikke vært over broen over til merkelige kirke og fjellheis.

Det må være den kirke, som jeg og visse andre kender som 'den smukke
Ishavskatedral"! ;)

I øvrigt ønskes alle en god, flyvende søndag fra et halvkøligt
Danmark!

:fly

Usj, kaldt og regn i Tromsø. Lengter allerede etter å komme meg til loungen på TOS og komme meg sørover. Våte sko er aldri morsomt.

Allerede 28 grader her vestsørøstpå ... blir nok oppimot 35 etterhvert. Gjorde en større innsats i hagen i går, så det blir litt roligere i dag. Kona slo til på en ny sofa i går, så nå blir det opp til Goodwill med den gamle .. Forhåpentligvis vil også andre få glede av den. :)

Hadde egentlig ikke vært ille med Tromsø-vær i dag ...

35 grader hørtes mye bedre ut. Sitter på toppen av fjellheisen og ser ned på det tredje laget med skyer som man av og til skimter byen gjennom. Skal sjekke om det er mulig å booke om bonusbillett til tidligere avgang. Lysten på å titte mer på byen er helt død, her vil man bare hjem.

Re: God søndag morgen fra Forus

God dag fra Lillestrøm. Holdt senga relativt lenge i dag, spiste god frokost og nå myses det på TV. Burde sikkert vært ute i det fine været, men det er jeg altså ikke.

Funderer nå på middag... WHAT TO DOOOOO?

Ha en fin en

Nok en fra Lillestrøm.. Fantastisk show.. Fikk gåsehud da Spitfire og Mustang dundrer forbi i lav høyde..... Den mest vakre musikk jeg kan tenke meg etter dette er B 707 nofan..:lol: Møtte Fellowship også..

Midtgangen på siste rad? Jaja, slipper i alle fall halvannen time i Tromsø.

Heia Tyskland [emoji629] :GER:
1126c3189111583433e95a66726c4c92.jpg

Go kveld fra Oslo. Her nytes det i likhet med Someone en fotballkamp. Var på Kontraskjæret for Tyrkia-Kroatia tidligere men ble heller trøtt uti sola, så jeg nyter heller en billigere øl her hjemme. :)

Back