God søndag morgen fra CNX

TriStar

ScanFlyer Crusty
Medlem
God søndag morgen fra CNX

Så er man på flyplassen igjen etter to uker i Chiang Mai. Avslutter med one night in Bangkok før man starter på den noe kronglete hjemturen. Men hva gjør man ikke for å slippe å fly economy[emoji6] Innsjekk på Thai Smile priority gikk smooth og fikk tilbud om exit row seter. Ha en strålende søndag!

Dagens bilde er en gigantisk Buddha som en munk har bygget helt på egen hånd. Er plassert i Mae Wang på veien opp til svigers.
f080c16a4d9a81a4a3a04ab06b9d80a3.jpg

Re: God søndag morgen fra CNX

God morgen fra ar snødekt Fbu. Har planer om skitur snart før det blir to håndballkamper ulike steder på ettermiddagen. Skal vel også jobbes og pakkes litt siden kona kvalifiserte seg selv til «dronning/verdens beste kone» i går. Aller først må skal DN leses ferdig.

Sud: For Washington er det stort sett The mall, Georgetown og Arlington som gjelder, men det har du vel funnet ut allerede. Capitol Hill er også fascinerende stor når du ser den fra baksiden.

Glad søndag fra Islands brygge. Kaffe og skravling før Stelvio`n pakkes og tar oss nordover. Blir stopp i Falkenberg på veien…mat må man jo ha. Ha en best søndag på veien eller hvor du enn måtte være.

Mornings fra Hvalstad. Her er jeg utkommandert i en bursdag på Nesodden. Så får vimse om det blir bil eller kollektivt. Begge deler er tungvindt

Ellers så sier IATA at det nå er sommer, på tross et nytt tilskudd med snø i natt

be0b56ee0eec3df46015c689b279dc1e.jpg

Morn fra Kolsås, hvor det for øyeblikket er lite ute som indikerer at det nå er sommertid. Vurdering droppe hele justering av klokka snart sånn egentlig...
Siden det jo kom et lag med snø er det sikkert noen som gjerne tar en ny runde med akebrettet

God morgen fra Skien. Straks litt frokost før man skal irritere seg over at daværende NSB la Skien stasjon relativt langt unna sentrum. Det var visst en stasjon nede på brygga her i sin tid, men den ble lagt ned på 60-tallet.

Ser ut som Vy har satt opp et dobbelsett av type 74 bestående bl.a. 74-54 på avgangen min. Der aller byrde/siste settet av Type 74, som tilfeldigvis ankom Norge på bursdagen min i fjor [emoji41].

Ellers ser det ikke ut til at værgudene har fått med seg at det er sommertid da det faller noe hvitt ovenfra.

Ha en god en :)

God alt for tidlig morgen fra penthousen på Sofitel. Etter litt små-knegging i går så fikk de skrudd av ett eller annet på taket som hørtes ut som en APU.

Byen har allerede vokst en del på oss, og det ble mye god mat og shopping i går (for det meste i Georgetown). Martins Tavern ble en nesten sentimental opplevelse der vi satt på bordet ved siden av der JFK fridde til Jaqueline. Tenåringen fikk hele storyen og noen bilder vist av far helt til JFK Jr styrtet med Beechen sin etter å ha blitt "nattblind" Middagen ble på Clydes of Georgetown - også herlig.

Ble ikke mindre enn 6 Uber i går hvor du møter de herligste folk.. I går var Mongolia, Camerun, Pakistan, Georgia og Tyrkia representert.. Ble en god latter med alle hvor temaene gikk i alt fra Ramadan til fermentert hestemelk. Pakistaneren holdt på å kjøre av veien da jeg lente meg fram og etter en Ramadan Kareem sa at han høyst sannsynlig var fra en liten landsby utenfor Lahore (som stemte her og på 90% av Uberne i Dubai). Tipper han grubler ennå.. Tenåringen slang ut et par arabiske gloser for å krydre forvirringen max.

I dag blir det knallblå himmel og stortåen er bare litt blå, så nå blir det alle monumentene by walk, mulig lunsj i National Harbour og middag ved elven på litt mere Florida-aktige Tony & Joes Seafood som rates høyt.

Som sagt, byen vokser på oss, og egentlig ganske glade vi ikke skal med Lufthansa senere i dag - to dager er faktisk litt kort. Off the record: Gleder meg faktisk til Polaris hjem da forventningene er lave og da kommer kosen.

Nå først en time til på øyet.

Last edited:

. Men hva gjør man ikke for å slippe å fly economy[emoji6]

Amen til den. Flyr man eco er det korteste og raskeste vei som gjelder. Flyr man C eller F skal man kose seg. ;)

Velkommen etter til sommertid. Godt å få dere litt på avstand igjen. 5 timer er for nærme.

Skulle egentlig kjørt over til South Carolina i dag, men de varsler skikkelig grisevær, så vi utsetter…. Fri hele uka, så vi kan få gjort det vi skal en annen dag.

Tjo bing!

God morgen fra Montreal. Sovet litt ekstra i dag siden det er min tur til å kunne komme slomsende litt senere til messestanden vår i dag.

Får se hvor mye senere det faktisk blir. Er jo ikke så mye å sitte og gjøre om morgenen her.

I morgen blir det dessuten litt tustete rute hjemover. Avgang med KLM kl 18:45 til AMS er alt for tidlig. Det kommer til å trengs mye rødvin i knollen for å få sove på den. :)

Ha en superfjong dag.

Islands Brygge-Ris på 6 timer og 15 minutter inkludert to stopp er innafor…nå ragu og italiensk rødt i glasset:-)

Islands Brygge-Ris på 6 timer og 15 minutter inkludert to stopp er innafor…nå ragu og italiensk rødt i glasset:-)

Mest overrasket over at du var edru nok til å kjøre bil.....

Back