God søndag - midt i august

Re: God søndag - midt i august

Tilbake i Oslo etter å ha vært hos mine foreldre en tur. Kom tilbake med nykokt bringebærsyltetøy :)

Dessuten er en søknad sendt av gårde. Det verste som kan skje er vel at man får det man søker om.

Å dæven - nå er det sommer i nord altså... Nysnøen ligger i fjellene og det er hele 4 grader ute :rolleyes:

God kveld frå Trondheim! Då er eg omsider i heimen att, etter ein nokså god kjøretur frå Fjærland i Sogn, vel 50 mil unnagjort i ein sliten Mistubishi. Fryktelig kor ein 1.3 liters maskin skal slite i slike bratte fjellvegger -nei, ikkje noko vane for denne bilen. Delvis utpakka også, og slapper av før eg tar kveld. Blir tilbake på jobb tidleg i morgon ;) Ha ein fortsatt fin kveld alle saman!

Og da er man på plass i LHs E195 som nå skal ta oss til MUC. Vi (LH4155) er allerede over 30 min forsinket så er ganske spent på om vi rekker connection til OSL som opprinnelig var 1t.

Og da er man på plass på flytoget! Rakk connection i MUC med en en halv time. Pluss til LH som stilte med minibusser utenfor maskinen for å busse folk til sine nye avganger!

God kveld--god natt fra Tananger,
Her har det vært en fantastisk sommer dag. Den har vært utnyttet med tur til skjærgården vest i havet , Håstein øygruppen.
Det har vært picknick og bading i sjøen med hele familien og noen fler.
En dag man husker lenge.
Nå er det å komme se i bingen før "oppstandelsen" i morgen tidlig.
Tur til BGO står på programmet for møte der oppe.
Sete er kjøpt med SK4154 nordover.
Good night.

Back