God søndag - har du husket å stille klokka?

Gunnar

ScanFlyer Gold
God søndag - har du husket å stille klokka?

God morgen fra innsjekken på SVG. Her var det stille gitt! Men en kjapp titt på mobilen avslører at det er jeg som er tidlig ute, og at jeg har glemt å stille klokka. Mobilen stiller riktignok seg selv, men vekkerklokka og armbåndsuret må stilles manuelt. Det samme må klokka i bilen... Fremdeles...:old

Nuvel, god søndag! :drink

Re: God søndag - har du husket å stille klokka?

God Søndag

God morgen fra innsjekken på SVG. Her var det stille gitt! Men en kjapp titt på mobilen avslører at det er jeg som er tidlig ute, og at jeg har glemt å stille klokka. Mobilen stiller riktignok seg selv, men vekkerklokka og armbåndsuret må stilles manuelt. Det samme må klokka i bilen... Fremdeles...:old

Nuvel, god søndag! :drink

Trøst deg med at det kunne ha vært verre, du kunne ha stilt feil vei.

God (tidlig?) søndag fra bartebyen
... må stilles manuelt. Det samme må klokka i bilen... Fremdeles...:old
Dette er typisk irriterende. Har en snart tre år gammel Volvo med følgende inngående datastrømmer: FM RDS, DAB, 3G, Internett, Bluetooth mot mobil, GPS/GLONASS. Og samtlige av disse kommer med oppdatert tid med minimum millisekund nøyaktighet.
Og like forb... sakker klokka i bilen 5-6 sekunder per dag, og jeg må skru på en liten knott i instrumentbordet for å stille. Akkurat som i 1950. :headbang

God morgen. Arvingen var ikke veldig interessert og gå over til vintertid, så litt standhaftighet trengtes i morges. De fleste klokker er stilt og etterpå skal bilen få på seg vinterdekk.

Ser ut til og bli en fin høstdag her i hovedstaden

ab89242329dc80da367bb99bdd285fa1.jpg

God morgen fra prærien. Hadde en arving her også som syntes en time ekstra søvn var noe tull. Like greit antagelig da det nok blir å stå opp 0455 frem til mars siden sas har fremskyndet første flight til bgo med fem minutter. Er redd 7 min fra tog ankommer perrong til gate stenger er litt snaut.

God morgen fra Alcudia på Mallorca - blir her 11 dager til - så får man ta været hjemme med ro en stund til :)

Ha en flott søndag videre.

Jan

God morgen fra Snillfjorden! :)

For det meste skyet opphold, men også litt blå himmel innimellom + kjølig temperatur denne morgenen. Kom meg så klart opp for sent til å spotte Midtøsten-USA-trafikken i morges, men ber i det lengste om at været holder seg til neste rush utpå dagen. Fikk svidd bankkortet litt i går, men nå skal det ikke brukes før inn mot neste helg, da dukes det for noen dager oppi Nord-Trøndelag med en obligatorisk runde familiebesøk, så nå MÅ bilen snart få på seg vinterdekk før kursen settes nordover.
Nåvel, klokkene er stilt og denne dagen vises til fotballens tegn og litt FR24, forøvrig kan det nå spottes en rekke Transaero-maskiner på FR24, disse skal visst til Teruel for lagring i følge Flightradar24.

Ha en superb søndag forumister!! :D :D

Last edited:

God morgen fra forblåste Oslo, får nesten en vestlending til å føle seg hjemme når vinden uler her i dag. Og måtte sjekke den analoge klokka for å være sikker på at alle de digitale hadde stilt seg automatisk :P

God morgen fra Hilton Panama!
Early bird etter tidlig kveld igår. Ser jeg til og med var trøtt nok til å poste i feil forum på sengekanten. :p
Begynner å få taket på stedet, så jeg gleder meg faktisk til å stå opp! Det meste må gjøres tidlig, og så kan man sette seg ned og drikke, meditere ellr hva som helst, når ettermiddagsskurene ubønnhørlig kommer.
Ha en flott helgeslutt i sol, varme, regn eller blest. Eller der hjemme :)

God morgen fra Gamle Oslo. En lang natt søvn, som inkluderte en drøm om at et DC-fly fra Easyjet tok av fra Scwheeigaards gt, mens jeg ventet på bussen mot Romerike. Fikk dessverre ikke med meg seansen på mobilkamera. Flyet gikk voldsomt fort opp i lufta, fikk en skikkelig snurr, og det så veldig stygt ut, men flyet landet trygt på Gardermoen litt etter - kritikken gikk på at OSL lot et på småfly lande først, og at DCen måtte ligge i hold. :D Med ønske om en mer fredelig søndag!

God morgen fra Lillestrøm. Her var vi helt klare for vintertid. Både elefanten min og jeg. Det er digg å daffe.

Vurderer til og med å stå opp snart.

Kanskje

Ha en stilig en...

God morgen fra et hotell i Bodø sentrum. Siste dag med årsmøte i dag. Sola skinner ute, etter 3 uker med konstant øs pøs regn. Jiiuhuu.

Edit: god ETTERMIDDAG. Skylder på vintertidsjusteringjetlag. Eller noe.

God ett eller annet fra YYZ

Alt hadde vært så mye bedre hadde det ikke vært for en aldri så liten forkjølelse. Det merkes godt når man skal lande...

Planen for i dag:
Først få seg frokost.
Finne ut hvordan jeg kan komme meg enklest inn til Toronto, og, hvis det ikke er for lavt skydekke, opp i et tårn de har stående der.
Håper det er en eller annen form for sportsbegivenhet i området, slik at alle er der :p
Ja, så får man se hva man finner på etterpå.

Ha en fin dag forumister :)

God morgen fra Gamle Oslo. En lang natt søvn, som inkluderte en drøm om at et DC-fly fra Easyjet tok av fra Scwheeigaards gt, mens jeg ventet på bussen mot Romerike. Fikk dessverre ikke med meg seansen på mobilkamera. Flyet gikk voldsomt fort opp i lufta, fikk en skikkelig snurr, og det så veldig stygt ut, men flyet landet trygt på Gardermoen litt etter - kritikken gikk på at OSL lot et på småfly lande først, og at DCen måtte ligge i hold. :D Med ønske om en mer fredelig søndag!

uf da, sikke et mareridt! Godt at Easyjet ikke flyver på Gardermoen!
Og det undrer mig da hvorfor de ikke gør det, men det er et andet
spørgsmål til en anden tråd!

God søndag til alle med eller uden drømme om heftige ' angles of attack'!

God eftan fra Stavanger. Herfra kan det meldes om flott høstvær, en tur ut hadde gjort godt på alle måter, spesielt etter kaffe besøk hos min svoger hvor det ble mye kake:). Tur er nedstemt og en får heller kvile seg i stolen før en middag som i dag blir Lassange.

Ha en fin fin søndag ;)

God morgen fra Seattle. Kom jeg gjennom alt jeg skulle se mye igår så det blir mer avslappet idag. Fikk til og med sett fabrikken til Boeing, "red barn", hvor vi fikk se dreiebenker hvor de lagde den bærende konstruksjonene i tre til deres fly. Kanskje en båt-tur og bare litt rundt i sentrum idag før jeg må ut til flyplassen.

Har klart styrt unna overgangen til sommertid som kommer 2 uker senere her. Klarte det ikke like lett i Australia da jeg kom til Sydney rett før overgangen, så til Uluru som lå en halvtime etter og til Cairns hvor de ikke hadde sommertid før det var tilbake til Sydney. Må innrømme at jeg da måtte tenke meg litt om hver gang jeg skulle stille klokken.

Ha en god en alle som har rett klokke.

God ettermiddag fra Kristiansand

Turen i kveld/natt er en totalt meningsløs biltur på 340km med broderen til Fv337 Brokke-Suleskard (Fjellovergang, 1050moh). for å se på snøen. På veien har vi med div flom-LED-lys og tar en titt på dyrelivet (Elg, fisk i bekker, etc). Hva skal men ellers gjøre søndags kveld/natt til mandag? Sove? :)

Last edited:

Da har man tatt en dusj i loungen på SEA og er klar til en nattflight tilbake til fremtiden.

Back