God söndag från LH469

Swedeline F28

ScanFlyer Silver
God söndag från LH469

God söndag från LH469, vid tillfälle på FL370 norr om Nashville. Tillbringar natten i en 787 i Premium Economy vilket inte är så tokigt. Ska bli skönt att komma hem efter två veckor på Giga Texas. Ha en fin påskdag :)

Re: God söndag från LH469

God morgen fra Bangkok. I dag skal det bare slappes av frokosten her har det meste. I dag måtte jeg droppe duck in red curry siden jeg prioriterte litt indisk. Gøy med Asia frokost igjen sammenlignet med USA. Innmari prakisk med gratis vask av fire plagg per på hotellet, men ikke så dumt å betale 130 barh for 1,2 kg klesvask rett borti gata heller. Nå er det tid for ryggmassasje på hotellspaet, koster ca 300 kr.

Var ikke klar over at LH har fått 787. Er det leg-rest på alle setene i premium?

Last edited:

Glad søndag fra Ris. Med sommertid på plass har vi hoppet over en time med dårlig vær - helt grei påskebonus. Vask av hus på programmet - før middag her med venner i kveld. Fortsatt glad påsk - det nærmer seg sommer:-)

Mornings fra Beitostølen. Det snør, det snør. Får vel etterhvert pakke og komme oss ned fra fjellet. Ha en fin dag.

God morgen fra Stavanger. Her gikk det i vår opprydning i hagen i går. I dag skal det sorteres litt i alt jeg dro med hjem fra opphavet.
Været er greit, opphold og for det meste skyet.
Ha en bra søndag :)

God söndag från LH469

Morn morn og god påskemorgen. Her i det syd-karolinske går vi inn i noen dager med oppimot 30 dager, så det skulle vel bety at vinteren er på hell. Dårlig med påskelam her, men det sitter et par sjokoladeharer på benken og på radioen synger Pink Floyd om sauer, så det får greie seg.

Fortsatt altfor mange bokser som må pakkes ut. Hvor kommer alt dette fra?

1d131de7dc8031b421d4d4395f1a5fe2.jpg

Last edited:

God dag fra Lillestrøm.

Enkelt og greit

Ha en like bra dag etc

God ettermiddag.

Nu jäklare, en rask tur til Tåsen Cafebar for å gumle kebab etter en dag i vannrett stilling. Kona har pakket koffertene for dannelsesreisen til Jakarta om en uke og det er meldt relativt pent vær i morgen.

Sukk fra California.. Kjærlighetssorg til området selv om det er først i morgen vi drar hjem.. For et sted og for noen folk. Relativt mugger vær i går som gjorde at Far fikk dratt med familien bort til Elvis honeymoon-hus og fikk klumpa i halsen med litt svisker på spellern. Lowcost middagen på Longhorn var en svært positiv opplevelse med de beste biffene vi har fått her nede (!). 1600 kroner for tre Blue Moon, to margaritas, to Surf&Turf og tre indrefilet.. Slå den.

Nå er noen av jentene nede på gymmen så er det å komme seg ut på nok er Mimosa-Safari.

Nevnte jeg at seg digger Amerika?

d55c6c9c-ed52-4d46-8536-fff111a10158.jpg

2ab7eae3-7e85-4b48-8646-f64de2f2fdf6.jpg

a46a4b63-5e38-47ff-87ef-850ee4ef6437.jpg

Back