• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Tyskland!

Trdfly

Moderator
Medlem
God søndag fra Tyskland!

Fra City Car Geilenkirchen (Taxi) på vei til Dusseldorf Airport med ''Oesch's die Dritten'' i øreproppene, ønsker jeg god søndag morgen.

For de som ikke har fulgt med så vil jeg oppfordre alle sammen til å støtte TV-aksjonen 2015 som vil komme på døren din i dag. For de av dere som ikke får besøk, eller er i utlandet vil jeg oppfordre til og ringe 820 44 110, eller gå inn på http://www.blimed.no
https://www.youtube.com/watch?v=HPHjatHUMuE&index=5&list=PLnwH2n4GHIPjapsZd2HJFNtszxf7Aeaf1

Last edited:
God søndag fra Tyskland!

Mornings fra Sandaker. Foreløpig på feil side av 6-tallet for og kunne kalles god. Men det var min tur i dag og Nespressomaskinen er grei og ha i sånne stunder. Får middagsbesøk senere, så tenke gå for en søndagsmiddagklassiker: stek
Ha en fin dag

Last edited:
Re: God søndag fra Tyskland!

God morgen fra Lufthansas Lounge i Athen. Liten men koselig lounge. Bedre mat og koseligere enn Aegean som ligger ved siden av. Jeg er normalt ikke alt for begeistret for slike innsamlingsaksjoner, de prøver å spille på at vi bør ha så dårlig samvittighet vi som har det så godt. Det er ikke mitt valg å bli født i Norge, så derfor har jeg ikke dårlig samvittighet. Når det er sagt, så mener jeg at årets mottaker av TV-Aksjonen er kjempebra, så i år kommer jeg til å gi godt.

Ha en flott dag alle, med og uten Teakhagemøbler fra regnskogtre.
79b6ff09de0a40e3208199324f1e8dd4.jpg

med ''Oesch's die Dritten'' i øreproppene
Mit Jodeln? Du kan jo veksle med litt fra übersinger Heino.

God søndag morgen fra en pastellfarget tiggerstad. Har ingen andre planer på reisefronten idag enn å få inn en ny ESTA etter at den forrige er oppbrukt.

Ha en god en alle med papirene i orden.

God søndagsmorgen fra Oslo nord. Ingen flybevegelser i mine tanker i dag, men førstkommende lørdag til PMI med SAS på PLUSS :) Håper at det er varmere rundt middelhavet :)

Ha en flott dag hjemme.

Jan:headbang

God morgen fra Snillfjord! :)

En god del skyer men også litt blått på himmelen, men også kjølig, så må nok snart vurdere å få nye sko på bilen. UN888 og SQ61 suste nylig forbi på vei til VKO og DME. På TVen ruller nyhetsfrokosten, og den fysiske frokosten er nok snart i emning den også. Ingen store planer i dag, men TV-aksjonen skal som hvert år ellers få noen kroner...utrolig nok har jeg fortsatt cash igjen i huset etter å blitt loppet før noen dro på Oslo-tur, så de går til regnskogen. :) Utenom det er det en viss fare for gullfest i kveld, men forventningene skal på ingen måte skrus mer opp enn nødvendig.

Ha en fortreffelig søndag forumister, med eller uten regnskogtrær og gullfest!! :D :D

God morgen fra 11E på Lufthansa til ATL. Til orientering, 40 minutter connection til Z er tiiiiight .. Men det vet dere nok. Dørene lukkes!!!!

God morgen fra Lufthansas Lounge i Athen. Liten men koselig lounge. Bedre mat og koseligere enn Aegean som ligger ved siden av. Jeg er normalt ikke alt for begeistret for slike innsamlingsaksjoner, de prøver å spille på at vi bør ha så dårlig samvittighet vi som har det så godt. Det er ikke mitt valg å bli født i Norge, så derfor har jeg ikke dårlig samvittighet. Når det er sagt, så mener jeg at årets mottaker av TV-Aksjonen er kjempebra, så i år kommer jeg til å gi godt.

Ha en flott dag alle, med og uten Teakhagemøbler fra regnskogtre.
79b6ff09de0a40e3208199324f1e8dd4.jpg

Får håpe du slipper å sitte ved siden av den duden der da. Han ser jo ut som han har løpt fra sentrum til flyplassen. Svett i baken og hele ryggen.... Lukter jo sikkert "kjempesprekk"....

Får håpe du slipper å sitte ved siden av den duden der da. Han ser jo ut som han har løpt fra sentrum til flyplassen. Svett i baken og hele ryggen.... Lukter jo sikkert "kjempesprekk"....

Kan hende han har en issue. Av en eller annen grunn kan jeg i blant bli kjempesvett på ryggen av å sitte i skinnstoler. Skikkelig kleint, men ikke noe å gjøre. Men det lukter ikke. Så slapp av :)

God morgen fra Dallas. Skikkelig uthvilt i dag. Det er egentlig litt dumt, for kl 15:55 lokal tid skal snuta rettes hjemover med AA50. Blir første gang i 773ER baljene til AA. 4K i minikabinen er reservert. Hadde jeg vært sykt trøtt ville jeg lett sovnet.

Nå er jeg ikke sykt trøtt.

Grompf.

Ja, ja... ha en fin dag da

Slapp heldigvis det. Satt selv på 3A, mens det var en velduftende herremann som satt på 3C :) Uansett, Aegean hadde i dag full flight på den siste turen fra ATH til OSL for sesongen. Var 3 OP-ups til C-klasse. Håper de kommer tilbake som helårsrute snart.

Back