God søndag fra Tjøme

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Tjøme

Mornings. Her har vi alt vært oppe lenge da arvingen syntes det var en god ide og våkne ekstra tidlig i dag. Bortsett fra en løpetur har jeg svært få fornuftige planer for dagen. Så kanskje jeg skal få ut fingeren og begynne se etter egnede restauranter i Paris til turen på sensommeren? Ha en fin dag

Re: God søndag fra Tjøme

God søndag fra Trondheim. Her er solen oppe til en forandring. Blir utefrokost, og så fyre opp smokeren og hive inn et par ribber til ikveld. Dette blir den første uken i år uten noen flyvninger. Lurer på om jeg får abstinenser? Noen gode råd isåfall?

Morn fra Alcudia - været er det samme som det har vøri siste uka her på øya siden vi kom for 8 dager siden.

Har funnet en lokal butikk med egen stor vinkjeller - mrd stort utvalg i lokale viner fra Mallorca - her skal det smakes og drikkes de neste 14 dagene ( med måte)

Ha en flott dag der du er.

Jan

Da er det endelig ferie!!

SK2881 først, så videre til MXP og leiebil derfra! Tre uker rundt middelhavet med masse god mat og rødvin venter!

Nyt livet så lenge, så snakkes vi plutselig igjen!

Kim

Morn fra Lofoten. Strålende dag idag, ut å kjøre gummibåt fort før man returnerer til Oslo ikveld. Kjapp koffertbytte før avreise Sør-Afrika imorgen tidlig, en fin og komplisert reiserute er planlagt, burde ankomme uti neste uke en gang

God morgen fra #Instabul. Fenomenalt hotell og fenomenal by. Første gang som turist her, og det har vært godt over forventning. Skikkelig bra mat og bra sightseeing med egen sjåfør igår.

Hjem med TK i kveld... håper jeg (satser på at den ikke ble kansellert). Ellers blir "Belinda" sur

Ha en fin dag

God dag fra gode, Gamle Oslo - sannelig litt finere vær enn forventet. Men blir vel ingen joggetur av den grunn - snarere indretjeneste. Sjelden man ikke er litt redusert søndag morgen, av og til greit med bare cola lørdag kveld. Ha en fin-fin søndag!

God søndag fra Kristiansand

Er på vei opp i Otra for å fiske laks, regner selvfølgelig med en stor laks til middag i morgen ;)

Nyt de siste timene av helgen :)

God søndag fra gulletasjen på CPH. Har allerede fått meg litt av dagens curry-suppe.

Dagens store øyeblikk var å bli kvitt nøklene til leiebilen. Hadde klart kjøre nesten 400 km på 3 dager. Bortsett fra da den ba meg ta en skogssti fungerte Googles navigering bra hele tiden. Kan ikke se hvordan Garmin og andre skal kunne konkurrere mot dette. Nå er det bare kjent vei hjemover.

Ha en god en alle som er på vei hjemover for å pakke om til neste tur.

Folk på gaten er veldig skeptiske når oy-kbo med sas-maling fra 70-tallet dukker opp. Er flyet virkelig så gammelt som det ser ut til?

Hei fra et privat SASfly?! SK4048 har ca. 10% fyllingsgrad i dag, ikke bra [emoji12] Skulle tatt av 2155 og dør og alt var klart 2135 [emoji5] 4-dagers uke venter før ovalhelg på sørlandet! Nyt ferien, vi reiser på langtur når alle kommer tilbake [emoji41]

Folk på gaten er veldig skeptiske når oy-kbo med sas-maling fra 70-tallet dukker opp. Er flyet virkelig så gammelt som det ser ut til?

Haha.. ! Åh nej. Du er nødt til at forklare, at det er retro-udgaven :D De burde føle sig heldige at få lov til at flyve med et så smukt SAS-fly! Et ægte viking-fly.

Haha.. ! Åh nej. Du er nødt til at forklare, at det er retro-udgaven :D De burde føle sig heldige at få lov til at flyve med et så smukt SAS-fly! Et ægte viking-fly.

Hørte at flere spurte om det var farlig å ta det flyet. "First over the Pole" stod det på siden av flyet.

Hm, var det noen som lurte på om dette var en gammel DC 8?

Back