God søndag fra Stavanger

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God søndag fra Stavanger

God morgen fra Stavanger. Et ukristelig tidspunkt å være være våken på en søndag. Men nå er det jo sånn at skal man være et annet sted om en time, så man karre seg ut av senga!

Ha en fin en forumister! :)

Re: God søndag fra Stavanger

God morgen fra et solfylt Oslo, i dag ble man vekket av vekkerklokken da nissetrikk og lunsjcruisefotografering står på programmet. Får straks pakke fotosekken og komme meg ut!

Ser også at stuebord mm.. må ryddes etter gårsdagen, leit. Ha en fin dag!

Jepp jepp ... da var man oppe i Mosjøen også. -11 på utsiden ... brrr ..

Ikke mye på plakaten i dag .. middag hos en kollega senere. Han truet med pinnekjøtt, jeg truet med noshow .. det blir visst no kyllingreier.

God morgen fra OSL hvor Norwegian åpenbart har "kaffetrøbbel" på Tromsøflyet. (ref VGNett) Ellers kan man ikke klage på annet enn temperaturen, -14 og CAVOK ser ihvertfall fint ut innenfra.

6 timer til "helg"! :old

God snart mandag ifra AKL. Etter en kjempe fin uke på Samoa så er det noen dager på Nordøya som står for tur.

Ha en fin en folkens

God morgen fra OSL hvor Norwegian åpenbart har "kaffetrøbbel" på Tromsøflyet. (ref VGNett)

Ja, og så hele 20 minutter forsinket, da ... skandale! Oversender herved mine delayrapporter 1990-99 til VG så har de noe å fylle avisen med de neste tre månedene .....

Mornings fra Oslo. Har vel stengt tatt skjermforbud, så får vel snart gå offline, og tilbake til sport på radio. Et plutselig blodtrykksfall fredag, sørget for at jeg gikk rett i asfalten. Fikk da kjøre sykebil for første gang, og ble lappet sammen på legevakten. Tre sting, endel skrubbsår og vondt i skulderen. Ble målt til 1 i promille, så var ikke så full heller. Trolig ingen hjernerystelse, men legen var ikke sikkert, så har fått beskjed om å hvile idag også, slik at jeg kan dra å se Ricki Gervais i kveld.

Mornings fra Oslo. Har vel stengt tatt skjermforbud, så får vel snart gå offline, og tilbake til sport på radio. Et plutselig blodtrykksfall fredag, sørget for at jeg gikk rett i asfalten. Fikk da kjøre sykebil for første gang, og ble lappet sammen på legevakten. Tre sting, endel skrubbsår og vondt i skulderen. Ble målt til 1 i promille, så var ikke så full heller. Trolig ingen hjernerystelse, men legen var ikke sikkert, så har fått beskjed om å hvile idag også, slik at jeg kan dra å se Ricki Gervais i kveld.

God bedring! :)

God formiddag fra Nice!
Rolig start med Northug & Co på Eurosport Deutschland, kald Cola og en og annen Underberg. Tror dagen blir fin og håper alle andres ender opp i samme kategori :)

God formiddag fra Tananger. Her snør det og gradestokken viser minus 1 grad. I dag blir det ikke noe annet enn en lengre tur med hunden. Herlig med late søndager :)

Ha en fin dag!

God morgen fra ytre Romsdal1
En rolig søndag, med titting på høytflyvere, i det strålende søndagsværet.
Ser SK903, fra ARN-EWR, som ligger over fjelltoppene med en aldri så liten kondensstripe bak seg, nå. :-)

God bedring!

Huff da, Someone... God bedring fra kantina HAM.... Tar en liten en for deg...;)

God morgen fra ville vesten. Her er det stort sett bare kaktuser og blå himmel å se. Får håpe det er skiføre hjemme så man har noe å se frem til.

God kveld fra sofaen.

Her trodde man i dag tidlig at det var skikkelig bedring på gang. Men den gang ei. Feber'n slo til igjen og tvang meg i knestående.
Litt kjipt da min nærmeste kollega skal på møte utenlands denne uka... Så nå jobbes det litt med alternativer til hvordan enkelte ting kan ordnes.
Vi får se på formen i morgen om man greier å krøke seg opp for å få gjort de tingene som er absolutt mest nødvendig.

Ønsker alle en trivelig søndagskveld.

S

God aften fra det Sørlandske!

Her har man hatt en slapp dag etter et hyggelig juleselskap i går. Heldigvis har ikke fyllesyken vært påtakende i dag.

Måtte ut og hente bilen i kveld, og med 6 minus og snødrev i lufta var det ikke en udelt fornøyelse å konstatere at bilen var flat for strøm. Fikk heldigvis hjelp med startkabler og kom meg i gang. Tok en lang kjøretur for å lade opp batteriet litt, så nå blir det spennende å se i morgen tidlig om bilen vil starte. Fingre og tær krysses! Det meldes 6 minus og snø i morgen også. Hurra? Ikke rart jeg drikker vel!?

Nu blir det TV og PC resten av kvelden. Og kanskje et par skiver godt dansk rugbrød med masse pålegg. Nam nam!

BF:cool2

Har hørt mye positivt om BA-kantina i PHX, og allerede ved innsjekk kan man føle at man blir i varetatt og passet på. Nå går de rundt i kantina og serverer brødblingser ved bordene og passer på at alle har et bra. Super utsikt til landende fly er det i tillegg til :drink så er alt bare bra. :spin

Hip hop fra AA1278. Desserten er akkurat satt til livs, 3. Bombay Tonic er paa plass.

Velykket FTU i LA i helgen. I morgen tar man fatt paa nest siste uke hos SingTel foer man tar fatt paa stillingen som Randy Petersens hoeyre haand. Ikke saerlig motivert de neste to ukene, men det gaar nok fort.

En god uke oenskes alle

Last edited:
Back