God søndag fra Sola!

sirpjalle

ScanFlyer Mile High Club
God søndag fra Sola!

God morgen fra Sola!

Javel, dagen tilbringes på jobb noen timer for å jobbe ekstra i dag!

Været er rimelig greit, ser ut til at det fikk regnet fra seg i går. Så da kan det jo mistenkelig se ut som at det kan blir grilling i ettermiddag?

Ha en fin en forumister! :)

Re: God døndag fra Sola!

Kan forresten en av dere admin-er endre fra døndag til søndag? :p

God morgen fra Middelhavets sandstrander - fortsatt en uke (av 3 uker) med ferie på Mallorca - fortsatt ikke en regndråpe å se eller under 25 grader selv om morgenen :) - flott ferie igjen.

I dag kommer med barn, barnebarn opp til oss gamle i Alcudia og så kommer det folk fra Nittedal som ligger litt vekk fra Alcudia for å besøke våre naboen ( kjentfolk) - så i dag blir vi vel 17-18 til bords på en av flotte restaurantene i Alcudia.

Ha en god helg.

Jan

God morgen fra SAS flybussen avdeling Trondheim :)

På full fart mot Værnes hvor SK2881 skal ta meg til noen fine dager i København :) stusset litt over at SAS bare har en avgang til CPH herfra i dag, men at det går hele 4 fly til antalya, men slik er det vel for tiden hvis man tar været i betraktning. Lavt skydekke, yr og labre 12 grader denne morgenen.. Selv om en bare har sølvkort gir SAS oss dødelige muligheten for lounge nå i juli og august, så det skal bli morsomt å prøve kafé loungen de har (antar jeg kommer inn) :)

Ønsker alle en fin søndag til forumister rundt om i denne store verdenen

God morgen fra Holmsbu. Siden jeg var med som vedheng/+1/medbrakt....kjært barn har mange navn, i gårsdagens bryllup så kjørte jeg inntaket av fludium sånn ganske innenfor anstendighetens grenser. Så formen i dag er ikke så ille. Siden man fikk gjennomført ferden med Norges korteste bilferjestrekning og MF Svelvikstrømmen så blir det og kjøre rundt så vi kan ta en softis i Lier i dag. Ha en fin dag

267082f3f25b1c608b73224c3062b29b.jpg

Re: God søndag fra Sola!

God søndag fra café-loungen på Værnes. Ble fort ferdig med Trondheim i regnet så jeg kom tidlig til flyplassen og spurte om jeg kunne ta et tidligere fly. Har blitt satt opp som stand-by. Var så fornøyd at jeg glemte å be dem legge på bonuskortet for reisen, det feiler jo alltid når jeg sjekker inn hos SAS.

Ble avvist av automaten i slusen for prioritert sikkerhetssjekk da jeg ikke hadde status på boardingkortet. I Café-loungen satt det ei dame ved inngangen og hun da at det var helt greit da hun scannet boardingkortet mitt. Merkelige greier.

Ha enda ikke fått sete så jeg må vel snart ta den lange veien tilbake til gate 32 for å sikre at jeg får sitteplass.

Ha en god en alle som foretrekker å få sitteplass når dere flyr.

God ettermiddag fra Oppdal. Skyet og regn i luften med småsure 13 grader på stokken. T minus 2 dager til ferie – la det gå fort.

Ha en glad søndag!

Hepp fra det blide sør-landet, nærmere bestemt Mandal. Ikke mye sommer å skryte av her heller - flaks da den skikkelige (4 ukers) ferien begynner først 14. aug. Det går i mye god mat, i AirbusTrond sin stil, og spill som Ticket to Ride (europeisk og norden versjonene) [emoji3] Tilbake på jobb tirsdag for den antageligvis roligste jobbuken nå i sommer.

Fikk sete, men kun på feil side av flyet og i Pluss. Enslig mor reiste med 2 små barn i Pluss. De fikk hvert sitt midtsete i seterader hvor moren ikke satt. Virker veldig merkelig.

God ettermiddag fra "hytta" (se signatur). Rolig dag etter svipptur til Swaziland to forrige dager. Par dager safari i Kruger National Park imorgen.
1bf2e98abad42904deb56dbc4206fb55.jpg

Ble sommertur til Brussel på meg. SK2881 med 736! Rimelig fullt. To på klappsete. Mens CPH-BRU var Crj900 med ledig sete ved siden av meg. Jaja. Men kofferten kom ikke. Sommervikarer?

Ble sommertur til Brussel på meg. SK2881 med 736! Rimelig fullt. To på klappsete. Mens CPH-BRU var Crj900 med ledig sete ved siden av meg. Jaja. Men kofferten kom ikke. Sommervikarer?

Ring Adressa med en gang !!!! :)

Er vel agurknytt dette ja. Verre var sommervikarene på Kastrup som ikke fikk sendt med kofferten min...

Back