God søndag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Sandaker

God morgen. Tåke i denne delen av hovedstaden. Oppe med arvingen, men i dag ble det jo soving nesten frem til 7. Etterpå blir det tur til de gamle for både pepperkakebaking og førjulsribbe. Og det er ski på TV i dag også. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Sandaker

Glad 1. søndag i advent. Ble da noen timer søvn i natt... Må vel ut å hente bilen når det lysner...og dermed skla det nok loggges nok skritt i dag også. Ha en digg søndag:-)

God 1.søndag i advent!
Klar og kald morgen på Romsås i dag, snart er det ut i tjeneste.

Til de som lurer på om vi blir snytt for en søndag i advent i år, så er svaret at 3.desember er siste dato det går an å ha 1.søndag i advent, tidligste mulige dato er 27.november.
Julaften er i seg selv ikke en helligdag, derfor blir 24.desember alltid 4.sødag i advent når den faller på en søndag. Finn frem adventstaken, og tenn et lys :)

God morgen fra SXF.
Ingen stor nyhet, men dette er en rimelig udugelig flyplass..
Sikkerhetskontrollen er jo et kapittel for seg selv, her i Terminal D, er det allerede relativt fullt allerede klokka halv 9 og bedre skal det sikkert bli utover!

Skulle faktisk ønske jeg fløy fra BER, som båndene antyder, må jo uansett være bedre enn dette!

DY1103 skal ta oss hjem etter en helg med julemarked overload, vi har vandret rundt etter innfallsmetoden og vært innom my forskjellig.
Personlig synes jeg markedene i sør er hyggeligere og har et litt mer personlig preg, men det får komme i en TR.

En god dag til dere alle!
f01b258c3f755a71c02e14d68c09b97a.jpg

God morgen fra Groruddalen, snart ferdig med 2 episoder av Mot i Brøstet og venter på 2 episoder med BONANZA.

God handledag etter kl 14:00

Jan

Litt uggen morgen her, både inne og ute. Inne har forkjølelsen som ség på i går kveld befestet sin posisjon, og ute er det råkald frosttåke. Tåken gir forsåvidt et et flott lys i soloppgangen, men tror jeg drar tilbake under dyna med en solbærtoddy.

@kekker: Min varmeste medfølelse, SXF er verre enn å være småforkjølet.

God søndag fra Oslo. Skal fryse på Ullevål stadion da man har billett til cupfinalen. Men nå lytter man på radio.

Sent fra min SM-G935F via Tapatalk

G’moooorgen! Tett tåke her i vestsørøst også .. Hadde en deilig time før sengetid i hottub’en med pils og sigar under en diger måne i går kveld. Episk.

Straks i gang med ukas siste arbeidsøkt. Men først får man jakte opp litt frokost ...

Ding-dong fra Nice!
Skikkelig deilig kuppelhue etter litt mye tilbehør til gårsdagens middag. Men ingenting som ikke en kald pilsner og norske atleter på TV ikke kan ordne opp i.
Lettstelt ukeslutt ønskes:)

Snilt av NRK å kjøre cupfinalen på sonefri stream. God service for oss gamle kunder. Men hvorfor er det så mange tomme stoler? Fyllesjuke sponsors som ikke gidder å stille? Svakt ..

Femmenal kamp er det ihvertfall!

Hoy søndag fra Sola. Halvannen ukes ferie, en slakk uke å kontor etterfulgt av en ukes sykemelding har ført til søndagsarbeid...
Det er to helvetesuker som venter nå. I morgen går turen t/r Gardermoen. Det meste av peset er forhåpentlig ferdig til julebordet om snaue to uker.
Ha en fin en :)

Snilt av NRK å kjøre cupfinalen på sonefri stream. God service for oss gamle kunder. Men hvorfor er det så mange tomme stoler? Fyllesjuke sponsors som ikke gidder å stille? Svakt ..

På høyttaleren ble det opplyst om litt over 25k tilskuere. Er vel det Ullevål Tar?

Fordi det er helt katterlig å ha cupfinale i desember. Fotball i Norge skulle vært forbudt etter 23 oktober og frem til midten av april. Hele greia er bare så sinnsykt krampe og overkill.:old

Fordi det er helt katterlig å ha cupfinale i desember. Fotball i Norge skulle vært forbudt etter 23 oktober og frem til midten av april. Hele greia er bare så sinnsykt krampe og overkill.:old

Jeg sitter heller i sofaen og ser på ski

Tja - så da ut som at det var helt greie forhold?

Men skal man forkorte sesongen, må man vel også redusere antall lag i divisjonene .. det er tross alt begrenset hvor mange kamper man klare å presse inn mellom alle de internasjonale pausene, sommerferien og cupdagene ..

På høyttaleren ble det opplyst om litt over 25k tilskuere. Er vel det Ullevål Tar?

Var vel rundt 30K på Springsteen-konserten i fjor sommer?

God kveld herfra. Nettopp overlevd noen timer på et kjøpesenter, men så var også nesten alle gavene i boks.

Ha en god en :)

Tja - så da ut som at det var helt greie forhold?

Men skal man forkorte sesongen, må man vel også redusere antall lag i divisjonene .. det er tross alt begrenset hvor mange kamper man klare å presse inn mellom alle de internasjonale pausene, sommerferien og cupdagene ..
Kan bekrefte at det var fint i dag med tanke på hvordan været i Oslo kan være i desember var dette perfekt. Skal sies at årets sesong er ekstraordinær lang i Norge. Dette er den seneste cupfinalen ever.

Annen kapasitet på konserter. Selv om det gjerne forsvinner en kortsiden så kan også store deler av matta brukes

Spørsmålet var hvor mange det gikk på Ullevål, svaret var minst 30K ;)

Google sier uansett 28K så man får bare tydeligvis inn et par tusen ekstra

God kveld fra Grønland. Ullevål tar 27.200 tilskuere når det er fotballkamp.

Back