• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Sandaker

Re: God søndag fra Sandaker

Joda, men når hun kan tjene gode penger på det synes jeg hun bare burde kjøre på. Regner med at både Farris og pantingen er godt betalt produktplassering.

Jada, det har du sikkert rett i og det er hun som ler hele veien til banken. Etter hva jeg forstår er hun mer enn gjennomsnittlig oppegående, og sånne som du og jeg er vel ikke helt i målgruppen hennes heller. :cool:

Menmen .. bare halvannen time igjen .. og nå må det vel begynne å roe seg snart. Altfor mange helgeturekstremister og deres oldemødre ute og kjøper flybilletter i dag.

God kveld fra Kristiansand

Det blir sent i seng i natt, først oppskytning av Soyuz - Sentinel 1B (Arianespace/ESA) nå rett over 23. Så er det Game of Thrones kl 03. Det passer greit, i.o.m at jeg må jobbe på nett i natt uansett. Ha en fin kveld!

Hoy fra Forus. 8 timer gjenstår her før man kan sette kursen hjem og i senga.

Det blir lange dager for Arianespace, ble nettopp utsatt for 3. dagen på rad.

Skulle hatt tid til å fylgje med på rakettane. Søv jo ikkje uansett når ungen durra og får tenner... God natt folkens. Håpar dei fleste søv.

Sent fra min MotoG3 via Tapatalk

Back