• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Sandaker

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Sandaker

God morgen. Litt surt og kaldt ute basert på et 2 sekunders opphold på balkongen. Skifting av dekk og rydding av boden i formiddag. Det ene tvinger frem det andre siden dekkene står innerst i boden, og således gjør at jeg må rydde i boden 2 ganger i året. Avsted til en eller annen åpen gård for og se på noen dyr med arvingen før vi har invitert oss selv til middag hos de gamle. Har løst ut en "bonusreise" i kveld, så planen er ut og møte en kamerat. Ha en fin dag

Re: God søndag fra Sandaker

Mornings - det er hviledag for folk flest - så det blir vel noe aktivitet, før man starter på jobb i morgen etter 14 dager ferie.

God helg.

Jan

Goood morgen fra Stavanger. Her var en tidlig oppe. Har fått hund på besøk så en fikk luftet seg tidlig. Vi har et strålende, men dog kaldt vær. Nå nytes en kopp kaffe mens Bonansa ruller på skjermen. Frokost blir det når ungdommen våkner til liv :)

God morgen fra Prærien. Kjapp tur på Elixia for body building, eller ialffall for lack of body degration. Blir nok en sykkeltur med femåringen som raskt forstod at horisontene kunne utvides betraktelig da hun endelig turde prøve å sykle.

God Morgen fra tetteste Oslo, heldigvis går turen hjem til et vakkert og kaldt vestland.

Glad formiddag fra Ris. Tilbake etter 2 døgn på Color Magic - en overraskende bra opplevelse. Bra mat, veldig bra service, et fysisk produkt som holder seg meget godt. Nå kan helgen starte...for noen timer i allefall.

God formiddag fra Snillfjord.

Oppe er man, og våken blir man nok når kroppen får kommet i gang. TV 2-Nyhetskanalen ruller og går med de vanlige innslagene. En kopp varm sjokolade er inntatt og det samme er frokosten, har også klart å misse spotting av 4 langdistansefugler.

Ikke et gram med planlagte oppgaver i dag. Kan dog hende at en må spille badminton med familiens yngste medlem utpå dagen, pleier å bli slik om hun kjeder seg( men hva gjør ikke storebror for å være til nytte? ). Tenker dagen avrundes med en viss 22-mann-løper-etter-en-ball-kamp i kveld. :D

Jæjø .. da var man i gang med ukas siste skift. Sol og int ute - perfekt temperatur for morrakaffe på terassen.

Nå prøver jeg å finne ut hvor jeg skal gjøre av føttene ettersom eldstebikkja var på plass under pulten før meg ..

åpen gård

Lurer på hvor mange som meg som gikk og tenkte på bacon, og ikke små søte grisen?

5def1038d5ef636dc9b2248a76d33a2d.jpg

God ettermiddag fra Lillestrøm. Har jaggu fått Control4 systemet (hjemmeautomasjon) opp og gå. Ikke var det noe vanskelig heller.

Så da er det på tide å klatre opp på sykkelen og sykle avgårde til opphavet. Elefanten skal selge avis og spare for å se om han kan få nok til å sponse Lørenskog ishåkki.

Ha en fin en

God søndag fra toget ut av Den Bosch. Har vært en hektisk dag så langt, med mer enn jeg trodde å se. På klatretur opp på taket til katedralen for ta smådjevlene i nærmere øyesyn kom det både haggel og sol. Så været er enda mer ustabilt enn hjemme. Nå er det bare en rolig hjemtur og tid nok til en tur innom loungen på AMS. Spise har jeg jo enda ikke hatt tid til idag.

Har kjøpt med en liten reproduksjon som er i en eske på ca. 30x25x20 cm. Folk har jo så mye rart med som håndbagasje så nå tenkte jeg det var min tur til å ha med 2 kolli.

Ha en god en alle som er på vei hjem med krigsbytte.

Usj pasta-salat og en buljong-greie uten navn som jeg stod over kvalifiserer ikke som middag i min bok. Aprire-loungen på AMS var ingen høydare. Liker ikke sen Fjordland, men det får nok bli noe slikt i kveld.

Du så ikke han her, vel? ;)
Nei, hadde ikke tid til people watching på loungen, men fikk med meg at en altfor kjent botox-blogger satte seg ikke langt unna på flyet. Sikkert noe i bloggen hennes om hva hun gjorde i Nederland.

Usj, sjekket bloggen. Hun kom til Amsterdam på onsdag og har kun klart litt shopping og restaurantbesøk, og det kun i én by, ineffektive menneske. Kanskje jeg skulle starte blogg.

men fikk med meg at en altfor kjent botox-blogger satte seg ikke langt unna på flyet. Sikkert noe i bloggen hennes om hva hun gjorde i Nederland.

Ugh .... direkte skremmende at selv jeg klarte å finne ut hvem dette var på under 15 sekunder .. men gøy body, da du ... :headbang

Bare husk å pante når dere er ferdige!! :) Jeg tar med meg de tomme flaskene tilbake til Norge slik at jeg kan pante. Det er så VIKTIG!

AHGGGGGG!!!!!

Ugh .... direkte skremmende at selv jeg klarte å finne ut hvem dette var på under 15 sekunder .. men gøy body, da du ... :headbang

AHGGGGGG!!!!!

Haha. Jeg og ble nysjerrig og måtte kikke...

Bare husk å pante når dere er ferdige!! Jeg tar med meg de tomme flaskene tilbake til Norge slik at jeg kan pante. Det er så VIKTIG!

*Facepalm*

Back