God søndag fra Royal Orchid på HKG

robertaas

Helgeturekstremist
Medlem

God søndag fra loungen. Skal nå teste oppusset Pluss på SAS' oppussede A330 etter å ha testet biz med trepunkts belte på vei ned hit. Har riktignok fått sete rett over vingen, men man kan ikke alltid få alt.

Ble skikkelig lurt på flyplasshotellet igår. Sjekket in sent og så utenfor vinduet at det var godt med både innendørs og utendørs bassenger på hotellet.
attachment.php

Regnet med at det var en tapt sak, men sjekket for sikkerhets skyld info om hotellet og der stod det faktisk at "health and wellbeeing senter", eller hva de nå kalte det, var åpent til 01:00. Flekket badefillene ut av ryggsekken og sprang ned med et stort glis. Det ble jeg møtt av en patrone som sa at det kun var massasje som var tilgjengelig nå, bassengene stengte 22:00. :baeh

Ha en god en alle som vet å planlegge sine badeturer.

Attachments

• regal.jpg
    regal.jpg
    30.5 KB · Views: 989
Re: God søndag fra Royal Orchid på HKG

Blahh!
Clarion Stavanger blekner litt, kjenner jeg.
Har hatt flotte dager og måltider her borte. Tror jaggu jeg skal gjøre det igjen. Some sunny day :D

God morgen fra Sandaker. Frokost er inntatt og får ta noen minutter på sofaen før jeg får begynne på to do lista som kona har laget. Får vel også benytte meg av at butikkene er åpne så jeg får gjort mandagshandelen i dag. Bare synd det ikke er sånn resten av året
Ha en fin dag

Good morning from Oslo North - her har minus 1,5 grad - sola har ikke dukket opp enda - men kommer sikkert innom i løpet av formiddagen. Ha en flott dag der du er.

Jan

God knitrende kald søndag fra Stavanger. Ute ligger isen blank og fin. Og hard. Den ene bilen som står ute er helt glassert. Her har en allerede vert i aktivitet i en times tid. Nå er ovnen fyrt opp, koppen fylt opp med kaffe og TV'n fyrt på. Nå skal en blomstre her frem til ungdommen har tenkt å stå opp, først da blir det frokost.
Ha en fin dag med godt feste under beina, dekka eller hva du nå måtte benytte som fremkomstmiddel. :)

God morgen fra Sandaker. Frokost er inntatt og får ta noen minutter på sofaen før jeg får begynne på to do lista som kona har laget. Får vel også benytte meg av at butikkene er åpne så jeg får gjort mandagshandelen i dag. Bare synd det ikke er sånn resten av året
Ha en fin dag

Tja min lokale dagligvare er åpen 7-23 mandag-lørdag altså 16 av døgnets 24 timer 6 dager i uka. Handler om planlegging...

God søndag fra Oslo Nord - bursdagsfeiring for en kamerat i går, men det ble av det edrulige slaget, dvs ikke helt, men ble med tre øl tidlig på kvelden før man gikk over til Munkholm. Like greit da man har slitt litt med sykdom denne uka. Ble litt sent så litt trøtt i dag, men fyllesyken er ihvertfall ikke tilstede. Det er deilig. Nå har man kost seg med litt sen frokost og får vel kanskje ta en liten tur ut i det fine, men kalde vinterværet. Hjem til opphavet for middag og julekonsert som en hyggelig førjulstradisjon. :) Slipper ihvertfall å tenke på hva jeg skal lage til middag i dag. :)

Tja min lokale dagligvare er åpen 7-23 mandag-lørdag altså 16 av døgnets 24 timer 6 dager i uka. Handler om planlegging...

Nettopp, og som småbarnsfamilie er det langt enklere og planlegge den handlingen til søndag. En dag uten jobb, rushtid, barnehagehenting, etc. Nå slipper jeg gå på butikken før et godt stykke ut i neste uke [emoji6]

God dag fra Gamle Oslo. 0,6 grader og sol. Lite på programmet i dag, men ser ut til at jeg mangler rødkål til ribba, så får vel kjøpe det da (i jula brukes selvsagt ikke kjøperødkål!)...

En dag uten jobb, rushtid, barnehagehenting, etc

... og ekstra fint at det normalt også er en dag uten handlemas.;)

God søndag, enten man holder hviledagen hellig eller ikke! :)

Oppussingsarbeiderne på Radisson Blu Scandinavia holder hvertfall ikke hviledagen hellig. Der holdt de på på naborommet mitt både ved innsjekk i 16-tiden i går, og da jeg våknet i 09:30-10:00-tiden i dag. Ellers leverte hotellet helt grei kåbbåifrokost etter gårsdagens julebord.

Nå blir det å gjøre minst mulig resten av dagen, kjenner jeg. En god en ønskes.

God ettermiddag fra Snillfjord..eller Winter Wonderland! :)

Et hvitt teppe har lagt seg ila går kveld og i natt, og med forholdsvis flott vintervær er det en meget flott dag på fjellet. I går fikk en handlet mye rart, men heldigvis sto lykken meg bi til en sjeldenhet og man unngikk Trondheim i går da resten av shopping-følget også var strålende happy med Orkanger. Noen lapper fløy utav lommeboken, og jeg tror visakortet ble noe lettere også..enda godt det er jul en gang i året sier jeg. Innimellom alle klær, sko, matvarer og mye krimskrams fikk jeg faktisk spottet 7 IC-ruter også, så kan vel si dagen ble godt utnyttet.

Akkurat nå surrer PS3en og maser om en oppdatering, og man spotter selvsagt passerende flymaskiner i dag også. Dagens første høydepunkt var EY103 med A388, så da er den i boks..reddet av omlag 3 timers forsinkelse ut fra AUH. Deretter har en rekke av disse ''julenisse-flyene'' fra de britiske øyer passert på vei nordøstover mot Finland, og danner med det noen nye tilskudd i mitt spotte-prosjekt.

Planer resten av dagen er enkle: Først skal en i kirken sammen med naboen m/frue for å høre det lokale koret syne julen inn. Deretter er det håndball på TV, og til slutt må en nok ren-skrive dagens noterte IC-ruter som akkurat nå er oppe i 11.

Ha en ekstremt god søndag forumister! :)

Last edited:

Ser av Memories på FB at det på denne dag for fem år siden var 19F ... Nå er det 50 og jeg sitter på terassen med morgenkaffen.. Skikkelig lokal global warming.

Trenger også litt matvarer, men tror jeg drøyer'n til i morgen. Søndag er kaosdag på Costco hele året, men ekstra ille nå før jul ... :p

Grynt fra på-vei-til LAX. Dritspent på om 1 time og 5 minutter kommer til å holde for å bytte fly i AMS; om ikke blir det en svært lang ferd heim til jul. For øyeblikket 10 friske grader og sol her. Ha en god en!

Tolker jeg det riktig er du på vei via AMS fra LAX. Da burde 1t og 5min holde i massevis om du lander på rute. Kun passkontroll mellom non-schengen og schengen nå. Ingen sikkerhetskontroll lenger.

Back