God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra den blå stuen. Fyr på peisen, kaffe, nyheter og forum. Litt kontorering på formiddagen før morgendagens biltur med representanter fra DAT - skal ikke se bort i fra at jeg spiller av en episode eller to av Flypodden på veien til Røros. Familiemiddag i ettermiddag. Ha en bra søndag du også!

Re: God søndag fra Ris

God morgen fra Fornebu. Kom ikke lenger enn til s 15 i DN i går så jobber meg videre nå. Familien skal luftes på langrenn, jeg er advart av de yngre om at dørstokkmila kommer til å være lang. Så skal det pakkes og soves på Gardermoen før Washington venter i morgen.

Morn fra Tønsberg. Min tur til å stå opp så da våknet selvfølgelig arvingen 1t tidligere enn i går. Nå slipper jeg riktignok å bære rundt på arving nr 2 i magen så jeg skal nok ikke klage for mye.
Peisen er fyrt opp og så blir det snart en runde i spinningsalen med sykkelklubben for å bygge form før Granka, etterfulgt av vaffelbesøk av et vennepar man ble kjent med på kommunens innflytterfest.
Puh, burde holde for en søndag

God morgen fra havet hvor været ikke er så bra som i går.

Søndag er kalt hviledag i visse kretser. Selv om de kretser ikke er representert ombord her så liker vi å holde et litt lavere tempo enn resten av uken, mest pga vi kan gjøre det av operasjonelle grunner.

Ukens øvelse er det eneste vi må gjøre og resten tar vi som det kommer seg. Ha en avslappende søndag.

FQTV

God morgen fra kantinen på OSL. Blir brunsj her for flyktningekspressen og SK841 til ZRH. Men tilslutt havner vi over i Østerrike og Lech.

God søndag fra "hula i Bergen"!
Her går dagen med ordinære oppgaver, titte på skjermer og duppedingser og litt nettsurfing.
Har begynt å søke opp høstens turer til Asia, men kan bare konstatere at prisnivået fortsatt er svært høyt.
Ha en glitters søndag! :)

Dæsken... første helgen hjemme fra USA er alltid interessant. Vi satt oppe og koste oss kanskje litt i overkant i går. Vekkingen kl 09 ble derfor slått av for en liten bonus-nap. Våknet nå. :)

Får føne meg noen egg. Ha en best søndag.

God kvelden frå Trondheim. No er det pakking og ordning til tur i morgon. Frøkna og største skal til London, og eg minste skal vestover. Så i morgon vert det ein siste-gangen-evern-event; EB-bonustur på WF. Det er vel ikkje så lenge det er mogeleg lenger.

Back