God søndag fra Ris

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
God søndag fra Ris

God morgen fra Ris. Her sitter jeg i selvpålagt karantene og venter på at svaret fra en kollegas coronatest skal komme i formiddag. Også vi på Røros er rammet av turistbussen som har kjørt Norge rundt med nærmere 40 smittede passasjerer.
Men her i karantenehjemmet er det nok ved, nok mat og nok drikke til å holde det gående en bra stund. Vask hender, hold avstand og ha en bra søndag.

Re: God søndag fra Ris

Hiver meg på min gode venn EB med en liten morgenhilsen fra OSL, hvor man er klar til 10 timer igjen av vakten, og kaffen er varm, frokost er fortært, og denne flytrafikken her oppe i høyden er ...begredelig liten ift glansdagene altså !

Måtte det snart snu !

Ha en flott søndag alle !

turistbussen som har kjørt Norge rundt med nærmere 40 smittede passasjerer.

Særdeles effektiv smittespredning. :):cool:

God morgen fra Munchen. Frokost på kafé, kjøligere i luften her og nå etter siste uke med over 20 grader, men fina vêret. Karantenen får jeg ta når hjemme i oktober.

Mornings fra Hvalstad. Her nytes en rolig og barnefri morgen. Middag hos de gamle senere, så får jeg se an formen og jeg skal bevege meg ut på en løpetur i kveld, eller ikke. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås, frokost og kaffe er inntatt og nå mekkes det en deig til kanelboller på kjøkkenet. Vaskemaskinen har sikkert godt av å jobbe litt i dag, ellers er ambisjonsnivået lavt

God morgen fra Radisson Blu på Værnes. Fin morgentur er gått til Stjørdal og tilbake, etterhvert skal SAS ta oss hjem.
Ha en fin søndag! :)

God sen morgen fra Valdres hvor en del av snøen har smeltet. Vi rakk å bli ferdig med frokosten før klokken 12 og nå er det å komme seg ut på tur. Så langt temmelig likt en helg hjemme så håper vi ser en geit eller noen rare lokale bygninger.

I kveld blir der lokal rakfisk som skal skylles ned med noen edle blanc de blancs.

G’morgen! Her er man som vanlig tidlig i gang. Jeg har fått kaffe og dyra har fått morgensnacksen og en luftetur.

Snart helg, men først skal hjemmekontoret brukes litt. Men aller først blir det Sheff U mot Leeds!

Må dagen fylles med positive bølger og bortemål.

God dag fra Orkland.:)

Skyer og regn ble plutselig til sol, skyfri og nesten 15+.

Her legger man bak seg noen dager i hanglende tilstand. Hoste, nysing og en god gammel forkjølelse har vært situasjonen. Varm te, kakao, et lass halspastiller, paracet og mye hvile har fungert utmerket. I disse virustider blir man jo derimot bekymret for noe mer alvorlig, men formen er alt på stigende kurs- om enn i sakte tempo. Uansett venter man ikke besøk før til fredagen, så det er mulig med enda noen rolige dager fremover.

3-4 dager uten særlig med huslige plikter gjør fort sitt inntrykk på kåken, men støvsugeren har vært godt i sving allerede, og etter hvert burde vel kjøkkenet og stua få seg litt stell au.

Ha en fortsatt frisk en.:)

Last edited:

Fullstendig tåke her, men vi klarte å klemme inn en liten topptur med litt sinna kakao.

52F270CB-6DB3-4E46-822C-D9D586120E6A.jpeg

God ettermiddag fra Lillestrøm. :) Så var man hjemme etter en fin tur til TRD. LN-RNU fraktet oss fint hjemover. En ting jeg ikke har hørt siden før Coronaen hendte på TRD. Under opprop ved gaten ble det som vanlig bedt om å fylle opp maskinen bakfra. MEN, deretter kom det at Diamant og Gull kunne gå på etter eget ønske. Den har jeg ikke hørt så lenge det har vært munnbind flyvninger. Min kone og jeg er gull men vi satt og ventet til de annonserte at de første radene kunne boardes. Vi synes det er best i denne perioden, har liksom vent oss til dette nå etter flyturene i pandemien.
Har noen hørt det samme?

Ha en fin kveld! :)

God kveld fra Lillestrøm. Har sett ferdig sesong 1 av Yellowstone. Knallserie, men desverre skaper den usedvanlig savn av nevnte stein.

Har vært rolig dag med litt sykkel VM på TV, litt besøk hos opphavet, litt låning av gammel Barolo hos opphavet, litt Stormurf som har lagd masse mat til meg... Så nå er det bare å forberede seg på ny uke med kontorering.

Nyt de siste 53 minuttene av dagen

Back