• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra OY-VKI

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra OY-VKI

God morgen fra den berømte OY-VKI. Fornøyd med det regner på OSL, for nå er RHO neste. Ha en fjong dag

47b4246f734e12bd09f744edd63a71fb.jpg

God søndag fra OY-VKI

God morgen fra hovedstaden!

Ikke hver dag man får en «God morgen»-tråd fra OY-VKI - god tur til alle involverte [emoji6]

Her følte man at man snek i køen da innsjekk for morgendagens utflukt til Tokyo åpnet 24 timer før og ikke 23, slik det stod i div. apper og nettsider. Fikk også tilbud om å oppgradere fra C til F for 19K pr pers (LX ZRH-NRT), men slet med å regne hjem den kostnaden på noen fornuftig måte så det stod vi over [emoji28] Oppe allerede i 4-tiden i dag sånn at man er nogenlunde i vater og klar for morgendagens tidlige start og tidsforskjell. Det er vel omtrent da EB pleier å stå opp på en normal arbeidsdag [emoji28]

Litt fysisk fostring og pakking står på programmet før man tar en tidlig kveld.

Ha en finfin søndag!

Last edited:
Re: God søndag fra OY-VKI

Glad søndag fra Ris…hvor det ikke regner. En tur til fots opp i Åsen for å finne igjen bilen flr det blir en tur til opphavet i formiddag. Middag hos venner i sentrum i kveld.

God ferie til Someone & Co…vet ikke hvem jeg er mest imponert over - de som reiser med en smekkfull A330 fra Oslo en søndag morgen eller de kabinansatte som jobber ombord…tror begge grupper fortjener en tommel opp:-)

God morgen fra Kongsberg.

Her er det opphold i dag og delvis skyet. Mulig det blir en fisketur med sønnen i løpet av dagen. I kveld skal jeg i alle fall se Brann mot Godset på fjernsynet. Får håpe Brann finner igjen godtaketene etterhvert nå.

Morgen fra TRF. Her er det en ny opplevelse på morgenen. Skal ta WF406 og nå har de klart å laste og bemanne feil fly, med forsinkelse som resultat, siden all bagasje også er havnet på feil fly. Trodde ikke det var mulig.

Sent fra min SM-G991B via Tapatalk

God dag fra Lillestrøm. Var litt styr i byen i går, for oss gamle:D, Gene Simmons ( snart 74 ) fra KIZZ var innom før Larvik.

¨De hadde konsert her i Skedsmohallen i 1988 ! Vet ikke om han tittet på hallens støttelse ??:colgate:

Njut av värmen på Rhodos! :)

Skönt att VKI beter sig denna morgon ;)

OY-VKO verkar däremot ha blivit sjuk, OY-TCN har flugits upp lite snabbt till ARN och ska idag flyga ARN-RHO-ARN x2 (DK1648,1649 & DK9648,9649)

G’morgen .. Sydenvarme her i det semitropiske, men pelsdotten må få turen sin når det lysner likevel. Mulig vi kutter litt ned på distansen, men både hun og jeg trenger mosjonen.

Ellers blir det nok litt hagearbeid før jeg trekker innendørs.

God søndag fra Lillestrøm. Har vært en deilig og avslappende helg, og så er det utrolig digg å ha ferie foran seg hvor ikke alt er planlagt opp.

Gleder meg til å stå opp, myse ut på været og planlegge deretter.

Ha en ekstra best søndag!

God ettermiddag fra Mallorca. Er fasinerende hvordan de tydeligvis har bygget hotellet rundt flere eksisterende trær som går gjennom deler av bebyggelsen. Innmari digg med skygge fra store furutrær når en leser. (Norwegian wood) På prislappen ser det ut til at jeg kjøpte den tilbake i 2007 så på tide å lese den. Forøvrig en meget god bok så langt. I morgen blir det noen timer på hotell ved Palma marina før sas forhåpentligvis bringer oss til Stockholm.

God kveld faktisk.. Fra Knaus II. Nydelig kveld i går i Valbonne som var en hyggelig og litt merkelig by.

I dag var det rundtur med frokost i St Maxime, shopping og kos i St Tropez og lang-lunch hos Edna på Pampemone stranden.. hun er dere ennå og full gass. Kveldsmat ble nydelig KFC på Knausen med noen radige takeoffs av to og tre motorers Falcons.. den X8en (?) er så nydelig.

IMG_5596.jpeg

IMG_5669.jpeg

IMG_5774.jpeg

Back