• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra over Irak

kimpe

Jet-setter :)
Medlem
God søndag fra over Irak

Heisann.

Deilig start på søndagen med oppgradering til hele familien på vei til Dubai. De sover, jeg tester Champagnen ombord i TK762. Liker at de har egen kokk ombord med konkelue og hele greia :)

"Welcome onboard mr Kimpe, thanks for being a good customer of Star Alliance", kom de bort til setet og sa. Hyggelig det da!

Et par dager med møter, så blir det et par fridager i varmen også!

Ha en flott søndag på landjorda!

Kim

God søndag fra over Irak

God morgen fra Chek Lap Kok, eller flyplassen i Hong Kong. En drøy ukes susing rundt i Asia er over. Overnattet på Regal Airport Hotel, fungerte helt greit til formålet. Kunne spasere innendørs mellom terminal og hotell. Sitter i United loungen som jeg oppfatter som et par hakk bedre enn Thai sin. Snart er det ombordstigning på SK964, LN-RPS i dag også. Heller ikke denne gangen ble det test av SAS Plus, oppgradering for poeng ved innsjekk[emoji106] Fotball? Trøste og bære... Ha en finfin søndag!

Sent from my iPhone using Tapatalk

God søndag fra over Irak

Høgmo for pres... nei, hundefanger skulle det være. Godt man har et annet landslag å følge! :D

Mørkt her. Nå skal bikkjene snart få siste luftetur, far skal få seg litt skotsk myrvann og mor skal få ... Nja, skal kanskje ikke snakke som Trump her ...

Ha en fin aften/morgen/dag (stryk det som ikke passer)

Re: God søndag fra over Irak

Mornings fra Ullevål.
Skikkelig strømpetrøtt her nå, men får faktisk ikke avløsning før om snaue ti timer. Grøsss....
Blir nok en passe lang middagshvil tenker jeg.
Ha en flott helgeinspurt :)

Endelig søndag morgen på Ris. Kaffe og aviser...og det er utrolig å lese at mange fortsatt støtter Trump. Når resten av huset våkner blir det tur rundt mindre kjente deler av Oslo til fots. Ha en sprek søndag du også.

God morgen. Her på Beitostølen begynte vi dagen på feil side av 6-tallet, men da er det greit og kunne kjøre på med en ristretto fra starten av. Ut på tur i dag også, så får man se om været i dag blir like bra som i går. Noe sier meg jeg ikke blir alene på veien hjem til hovedstaden i kveld. Ha en fin dag

1398955bf1781969f5232d2299441df4.jpg

God morgen fra Hamburg. Snart ned for litt frokost så får man se hva dagen bringer. Fin tur ned med SAS i går. CRJ'en er utrolig stille under take off i sete 1A. Deilig med motorene langt bak. Det nesten bare suser litt. ;)
Ha en riktig fin søndag alle sammen! :)

God morgen fra Oslo med en fin liten tulle sovende på brystet. Enjoy flyvende aktiviteter.

Sent from my iPhone using Tapatalk

God morgen fra Leeds. Kom meg gjennom hele programmet igår så jeg har enda ikke funnet ut hva jeg skal gjøre idag før toget tar meg til flyplassen. Merkelig nok sendt SAS ut beskjed på e-post og SMS om at jeg kunne sjekke inn først 14 timer før avgang.

Ha en god en alle som sakte forbereder seg på retur idag.

God morgen fra Oslo. At man var i seng kl 04 merkes men med en avtale kl 11 så er det ingen nåde. Men ble ikke så mye å drikke at det gjør noe. Så egentlig mest trøtt.

Sent fra min SM-G920F via Tapatalk

God morgen fra Gamle Oslo. NRK 1 viste plutselig en dokumentar om Mikeller, så da sees denne til kaffen. Før det blir frokost senere. Må ut å gå tur for å holde 11.000 skrittsnitt, og da snakker jeg ikke om slike skritt en Trump stadig snakker om. Ha en fin-fin søndag, i lufta eller på landjorda!

PS - sannelig kunne man lese om Flyprat i Aftenposten i dag også. Artig!

Last edited:

Det var vel optimistisk å tro man kunne klare komme seg gjennom dette hos Hilton.

attachment.php

Attachments

• leeds.jpg
    leeds.jpg
    90.8 KB · Views: 854

Grompf fra Denver.

Visste dere at Snickers smaker ulikt i USA og Norge?

Håper at foodtruck'ene kommer tilbake i dag. Håper håper håper.

Ha en fin en

Grompf fra Denver.

Nix. Men nå smaker jo Hansa pilsner forskjellig fra Burns i sentrum til Larsen på Majorstuen også, så jeg er ikke overrasket med sånne avstander :D
(Hansa smaker som kjent ikke noe særlig uansett, men altså enda litt mindre særlig i sentrum)

Last edited:

Det finnes mange variantet av Snickers. Selv foretrekker jeg den hvite.

Lion har også god hvit variant, men for Japp så heter den hvite utgaven Zero.

Mye bra fra Bergen, all den Hansa-øl i hovedstaden er ikke av et gode. Snickers ? Den med mørk sjokolade utenpå er veldig god!

Hansa Fnatøl er da min favoritt for en fredag i sofaen foran TV'en.

Back