God søndag fra Oslo

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Re: God søndag fra Oslo

God kveld fra et nsb tog på vei til Gardermoen, grei flyvning ned til Gardermoen tidligere i dag. Uka ble avsluttet med en fin fotballkamp på Nadderud å nå venter 3 hotellnetter. Skal fylle tiden med flyspotting og en testdag på Gardermoen.

God kveld, siste dag i Belgia for denne gang. Noen som vet om jeg har noen loungetilgang på BRU med Plus-billett? Det eneste jeg kan se er The Loft, men der står det kun SA*G?

Om ikke får jeg bare gnu meg gjennom morgendagen som gate-lus før et kort stopp på OSL før KRS som siste stopp :)

God kveld, siste dag i Belgia for denne gang. Noen som vet om jeg har noen loungetilgang på BRU med Plus-billett? Det eneste jeg kan se er The Loft, men der står det kun SA*G?

Om ikke får jeg bare gnu meg gjennom morgendagen som gate-lus før et kort stopp på OSL før KRS som siste stopp :)

Sånn som jeg tolker sas.no, så har du det.

Billettene som gir deg tilgang til loungen:

SAS Plus i Europa: Du er velkommen til SAS, Star Alliance samt SAS samarbeidspartneres lounger. Det samme gjelder SAS innenlandslounge på Arlanda, terminal 4.

http://www.sas.no/alt-om-reisen/pa-flyplassen/lounger/adgang/

Har vært på The loft med kun Plus-billett så ikkeno problem.

Strålende, da turer jeg dit om toget fra Brugge holder tiden. Tusen takk for info for en førstegangsreisende foran gardina :)

Funka helt knall det, et par uspiselige nordmenn bak meg i fast track og i loungen, men ellers flott greier.

Back