• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Oslo

Someone

Moderator
Medlem
God søndag fra Oslo

Yihaa, det snør :) Får bare håpe det fortsetter så det snart kan bli skiføre. Søndagsfrokost med min kjære er inntatt og om en times tid er det klart for en time med spinning på Sats. Lunch hos noen venner, før jeg skal hjem og eksprimentere med øldampet pinnekjøtt. Ha en fjong dag

Last edited:
Re: God søndag fra Oslo

Yeeeeeha her fra også. Våknet til lyden av brøytebiler, og har vært ute og kostet bort snø. -6C og lett pudder gir ikke skiføre med de første 5 cm, får vente på litt mer. 10.000 EB-poeng får man hvis man bytter strømleverandør i dag også.

Last edited:

God morgen fra Oslo Nord - ca 10 km nord fra Sinsenkrysset - og her er desemberværet den 8. dag i 2013:

1456658_10151760874941260_1738289681_n.jpg

Blir vel et par timer med fruen på et eller to kjøpesenter før dagen er omme.

Jan

Grytidlig morgen fra Las Vegas. Returflighten for helgens tur ble flyttet stadig tidligere så her var det bare å komme seg opp tidlig.

Fikk akkurat sett Grand Canyon igår før det kom skikkelig snestorm der. Da har jeg antagelig ikke flere påskudd for å reise til Las Vegas igjen.

Hoy fra OSL. En lounge for innenriks-reisende håper jeg blir en realitet med tiden. Da snøen var kommet til Oslo over natten tok jeg turen ut til Gardermoen litt tidligere en nødvendig. Får. Vel kanskje bli en tur på Franks i mellomtiden. Så håper jeg å slippe unna de store forsinkelsene i dag da....

God litt over lunsj fra det Sørlandske!

Snøen som kom i natt er smeltet alt, så det er jo like greit. Har ikke behov for noe snø, jeg nei.

Hadde en kanonaften på Bølgen & Moi i går med god mat og drikke. Helt topp!

I dag er det middag hos broder'n og en del arbeid som jeg må få tatt hånd om.

Fortsatt god søndag!

God morgen fra Lillestrøm.
I går tror jeg faktisk noe litt nørdeartig skjedde, nemlig at BA770 landet før BA768. Jeg og kompiser satt heldigvis på BA770, og har følgende melding til dere som forsøkte bestille boblende nedfallsfrukt på BA761 idag: - "Sårryyyyyy"

Ha en fin dag, folkens.

Våknet i ellevetiden, iPaden lå i senga med Facebook oppe og når jeg etter kort tid skjønte at det hadde kommet snø sovnet jeg igjen i et håp om å våkne til sommern.. det funka ikke nei. :(

Ha en bedre søndag, strupen fylles med cola og atter mer cola til formen er på plass.

Ha en fin dag!

Hurra, da var sommeren 2014 planlagt, og jeg fikk i oppgave å finne transportmiddel ;)

10 dager til juleferie til forhåpentligvis tonnevis med POW POW POW!!!

Synes det var uprofft av personalet her på LAS å le når noen sjekker inn bare fordi de sjekker inn så lite bagasje. Bruker ha med meg en liten pølsebag i ryggsekken som jeg sjekker inn om det blir for liten plass i ryggsekken på returen. Da er det stort sett kun skittentøy og noen småting jeg ikke trenger i pølsebagen. :old

"Are those the M&Ms?" :angry:

Synes det var uprofft av personalet her på LAS å le når noen sjekker inn bare fordi de sjekker inn så lite bagasje.

Sist gang jeg kom til LAS, kun med håndbagasje, ble jeg forsøkt sendt tilbake til bagasjebåndet av tollerene fordi de insisterte på at jeg hadde glemt å hente bagasjen min...

Sist gang jeg kom til LAS, kun med håndbagasje, ble jeg forsøkt sendt tilbake til bagasjebåndet av tollerene fordi de insisterte på at jeg hadde glemt å hente bagasjen min...
Den fikk jeg også på EWR da jeg reiste hit. "Are you sure you have all your luggage sir?"

Den fikk jeg også på EWR da jeg reiste hit. "Are you sure you have all your luggage sir?"

Er ofte galematias på amerikanske flyplasser så håndbagasje er å foretrekke... Trodde at bagasjen min var borte da jeg ankom SAN med direkteflyet fra LHR. Båndet stoppet og kofferter var lempet av. Vimsa rundt bagasjebåndet ihvertfall et kvarter før jeg fant den stående og før det hadde jeg selvfølgelig ventet i lang tid. Verste var jo at jeg var omtrent førstemann forbi passkontrollen.

Uansett ogd søndag ettermiddag. Eksamen står i høysetet for oss som driver med det.

Aldri opplevd dette når sekken min og jeg har vært alene ... Det er mange som reiser med håndbagasje og på ORD har de til og med en egen snarvei utenom bagasjehallen.

G'morgen fra fjellene i North Georgia. Her er vi tilbake til det trøtte 'norske' høstværet, og det er helt greit siden jeg har en Tom Clancy-bok å pløye igjennom ...

Apropos Galemathias - New York melder om null grader og en kald vind. Hjem på DY7002 ikveld om været står oss bi. Det er meldt SN og FZRA fra 6:00 og allerede nå er TWC folka igang med å oppfordre folk til å hamstre survival-kits!

Ha en fjong snøfull Søndag.

Back