• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

God søndag fra Oslo nord.

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
God søndag fra Oslo nord.

Snakk om sommervær i dag også - og for en varmer denne morgen. Lufteturen med dyret ble en varm tur klokken 07:45 - mye varmere enn ellers de siste 14 dagene. Dette blir en flott søndag, uten spotting kanskje :)

Ha en flott dag der du befinner deg.

Jan:D

Re: God søndag fra Oslo nord.

God morgen fra Sandaker. Frokost inntatt og så straks baconet er tatt opp i systemet blir det en litt lengre løpetur med en kamerat. Bursdagsfeiring hos de gamle i ettertid, så lurer mest på hva slags kake det blir.

Dagens intellektuelle utfordring blir og søke videre for og finne ut av hvilken chili jeg har klart dyrke frem

Ha en råsterk dag

102ba6a5a1e4cf153657c658245ad538.jpg

God morgen fra DY5304, heldigvis noe bedre seter i dag enn på turen nedover LN-DYD var svært "nedsittet"

Mårnings fra Tromsø
Avreisedag idag, men først en søndagstur i sentrum. Ha en strålende søndag. ( Bildet er fra igår :) )
619c3810a2da1dad0a6d3a1628b17ff8.jpg

God morgen fra Praha. Travel dag i går med sightseeing, shopping og barhopping. Strålende lunch på La Bodeguita del Medio og middelmådig tapas på Room. Kvelden ble avsluttet på Hangar Bar, og som navnet antyder er det mye flyrelatert stuff å finne der. De kvinnelige servitørene var dresset opp i korte uniformer a la Pan Am. Barmenyen utformet som et boarding pass:

81aa13237308e3c1396f3988c7896aca.jpg

http://m.hangarpraha.cz/en/

Lagt opp til et litt roligere tempo i dag. Ha en aldeles fortreffelig søndag[emoji3]

Kose meg på NASA :spin

Attachments

• instaweather_20150823_094230.jpg
    instaweather_20150823_094230.jpg
    225.1 KB · Views: 106

Kose meg på NASA :spin
Berre litt misunnelig!!

God eftan frå Trondheim. Frøken vil sjå kamp. Så eg sløvar med frå eit hjørne i sofaen. Kunne kanskje prøvd å funne destinasjon for guttetur med vedheng i haust....

God kveld, ser ut til at en Antonov An-124 lander på OSL i skrivende stund, er vel ikke dagligdags, om det stemmer...
.... rolig helg i heimen. Totalt giddalaus. Man trenger late dager etter ferien. Det er sikkert.
God resten av søndagen!

Back