God søndag fra Molde

Re: God søndag fra Molde

Ta fergen over fjorden og nyt en svele i kafeen. Blir ikke mer vestlandsk enn det..
Takk for tips. De "nystekte" svelene minnet imidlertid mest om smakløse greiene de kaller pannekake i USA.

Snart på tide å komme seg til MOL og sjekke lounge-fasilitetene.

attachment.php

Attachments

• svele.jpg
    svele.jpg
    138 KB · Views: 388

Snart på tide å komme seg til MOL og sjekke lounge-fasilitetene.

Har de fått lounge der?

God søndag. Ble visst sovemorgen-formiddag-ettermiddag i dag etter gårdagens grilling hos en ex-kollega-soon-to-be-kollega-igjen sammen med en del andre ex-kollegaer i går kveld. Moro å treffe igjen gamle fjes [emoji846]

God søndag ønskes!

Hei fra sofaen i Atrå. Avslapping på høyt nivå etter feiring av sprek 80-årsjubilant i går. Det ble enormt mye goe mat, og såpass mye rester at jeg like greit blir her noen dager for «å hjelpe til». Hjem til Stavanger på torsdag. Men det er visst planer om en dagstur til hovedstaden i løpet av uka også....

Men først Tyskland - Mexico.

Ikke elv, men kanal. Atlanterhavet er rett ut. Sørstatene er fulle av flyvende insekter.

Nå er det hammocktid.
bb9ebf9cf892472460cdd58dd3d07a32.jpg

MC Hammock - Hammock Time

Du fikk meg til å tenke på en riktig perle.

Har de fått lounge der?
Så heller dårlig ut. Har ikke vært der før så jeg var kanskje litt naiv.

Noe jeg er mer betenkt for er mitt prosjekt med minst én ny norsk destinasjon hvert år. Hva i alle dager skal jeg finne på i 2019?

Noe jeg er mer betenkt for er mitt prosjekt med minst én ny norsk destinasjon hvert år. Hva i alle dager skal jeg finne på i 2019?
Brønnøysund med Torghatten evt Sørøya men akkurat det er mer gudsforlatt enn Kirkenes.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Brønnøysund med Torghatten evt Sørøya men akkurat det er mer gudsforlatt enn Kirkenes.
Takk for tips. Var innom Brønnøysund med Hurtigruta og fikk fantastisk utsyn til Torghatten i midnattssol så jeg tror ikke det er så mye mere å hente der for meg.

Sandnessjøen for å bestige en av de Syv Søstre? Eller Kautokeino

Sandnessjøen for å bestige en av de Syv Søstre? Eller Kautokeino
Hold grisepraten for dem selv... over 8km anmarsj og nivå "expert" ifølge turistforeningen gjør søstrene uaktuelle.

Kautokeino mangler både severdigheter og flyplass.

Hold grisepraten for dem selv... over 8km anmarsj og nivå "expert" ifølge turistforeningen gjør søstrene uaktuelle.

Kautokeino mangler både severdigheter og flyplass.

Jeg har gått en av søstrene med ryggmargsbrokk og er knapt noen ekspert. Så akkurat det rådet er nok for Amerikanske turister. :)
Og du kan nok ta buss og i det minste taxi dit.

I Kautokeino har de mygg og samer.

Back