God søndag fra Lillestrøm!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem

Morn morn!
Opp klokka 0600 på en søndag er helt innafor når man skal til nærflyplassen for å fly en tur til Vestfold og Telemark. :)
Og, duameg for et fint vær det er ute! ;)
Ha en riktig fin en alle sammen!

Re: God søndag fra Lillestrøm!

God morgen fra Tjøme. Solen skinner og vi har egentlig få planer for dagen, men en løpetur skal jeg nå få til. Ha en fin dag

Morn fra Kolsås.
Her skal man etterhvert beise den siste biten av terrassen som for øyeblikket huser alt av møbler og grill og annet skrot. Besøk ventes i ettermiddag og de tar med middag og er nok samtidig meget giret på å håndtere junior et par timer også så da blir det bare velstand

God morgen fra Lommedalen. Det blir å jobbe med interiøret i campingbilen, før vi skal i bursdag selskap til en niese som har blitt gammel nok til å kjøpe sprit.
I går var vi en tur til Lampeland for å hente en starter. Så kjørte vi over Fønsetskauen, der vi stoppet ved ett vann og grillet. Kjørte gjennom Bingen, Vi var en snartur innom Blaafarveværket, kjørte gjennom Åmot, Gjeithus og Vikersund. Stoppet i Sylling å beskuet flytrappen som stod i en have og kom hjem til å se slutten av Danmark-Finland kampen på TV.

God morgen fra en eller annen plass utenfor Tvedestrand. Knallfin hytte som Storsmurfen har leid og som vi har i en uke. Man må bruke båt for å komme seg hit og jeg skal innrømme at jeg kuket greit med å finne frem i går.

Utover det: nytt vintips fra meg. Rødvin som passer veldig bra til f.eks pastaretter og som har veldig kul glasskork. En skikkelig opptur av en vin til 159,- kroner.

https://www.vinmonopolet.no/Land/Slovenia/Vipava-Lanthieri-Pinot-Noir/p/13043101

Vipava fra Slovenia.

Ha en fjong dag!

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk

God morgen fra en eller annen plass utenfor Tvedestrand. Knallfin hytte som Storsmurfen har leid og som vi har i en uke. Man må bruke båt for å komme seg hit og jeg skal innrømme at jeg kuket greit med å finne frem i går.

Håper ikke du spurte noen om veien. Det skal man jo ikke, som ordentlig mann.

G’morgen ja .. ble danset på før 6 og da var det ingen bønn .. Nå må snart svigerbeistet preppes og stabiliseres så jeg får fred under England-Kroatia. Deretter må gress klippes og hull graves. Sykt travel søndag ….

Småfuglene i redet på terassen er i gang med simtrening, så jeg mistenker at de er borte i løpet av en dag eller to. Stay tuned.

Men først mer kaffe …….

Håper ikke du spurte noen om veien. Det skal man jo ikke, som ordentlig mann.

Selvfølgelig spurte jeg ingen om veien og jeg ignorerte alle råd, som seg hør og bør. Har også sørget for å glemme at Storsmurfen pekte ut rett vei tidlig mens jeg kjørte i motsatt retning.

#mann #best #tredjebest

Selvfølgelig spurte jeg ingen om veien og jeg ignorerte alle råd, som seg hør og bør. Har også sørget for å glemme at Storsmurfen pekte ut rett vei tidlig mens jeg kjørte i motsatt retning.

#mann #best #tredjebest

Slik taler en ekte MANN! Vi legger tøffelepisoden bak oss nå, hva?

Småfuglene i redet på terassen er i gang med simtrening, så jeg mistenker at de er borte i løpet av en dag eller to. Stay tuned.

Og da var’em vekk. Ikke rapportert om noen uhell.

57242bbca9f0f8dc1c7ab420ed6f7a69.jpg

Back