God søndag fra Larvik!

Concorde98

ScanFlyer member
Medlem
God søndag fra Larvik!

Morn morn!
Her i Larvik er det straks tid for hjemreise etter et fint opphold. Det ble 23000 skritt i går tilsammen i det fine været. Regner med at Deltabyen har det samme været som her. :)
Ellers håper jeg på en småflytur i løpet av kommende uke. En liten toseter for første gang! :)
Ha en fin søndag alle sammen!

Re: God søndag fra Larvik!

Morn fra havet.

En nattevakt rett etter SjømatBuffet er en hard vakt.
Godt vakten er over og Agnes venter.
Nå skal det soves og buken skal restitueres.

FQTV

God morgen fra Tjøme. Solen skinner, en løpetur er planlagt. Ryktes at man såvidt skal en minitur ut på vannet før vi kjører hjem i kveld. Ha en fin dag

God dag fra Lillestrøm. Imponert over Storsmurf som faktisk hoppet fra båten ut i en iiiiiiiiskald Øyeren i går. Litt skrik og rop på "mamma", men hun overlevde og kom opp igjen - nykurert for fyllesyke.

Ikke så store planer i dag utover å kanskje gå en lang tur i det fine været og se om man kan få fyllt litt bensin på båten så den er klar for nye utflukter. Må jo da også finne ut hvor i huleste man fyller på nevnte bensin.

Ha en fin en

God søndag fra BGO. Ble en kjapp tur opp hit i går for pool party hos en kompis, 34°C i vannet, det var kanonbra.
Nå er det hjem til SVG så blir det retur hit til BGO i morgen for jobb.
Ha en glitrende flott søndag :)

a53d286f16e4602a2cb8b65f392be2aa.jpg

afcc3307b4fb48674ac0d1bb34e63807.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Laisen med fotene godt plassert på land. Med en mann som spyr av begrepet fritidsbåt så blir det nok ikke før pensjonsalder at slike temaer blir noe av i sommermånedene :p

Pusler videre i hagen, coronaterapien her i hus. Nesten så man skulle joinet hageprat, men av en eller annen grunn finner jeg større glede i å prøve og feile framfor å lese tusen meninger om hvordan man kan gjøre ting. Hørte på Misjonen at det oppfordres til å lage pesto av skvallerkål... Yikes.

Hagehilsen!

PS: Han kompisen til Ruby har en sinnsyk utsikt. Damn.

Hørte på Misjonen at det oppfordres til å lage pesto av skvallerkål... Yikes.

Men jeg følte de ikke helt anbefalte det [emoji23]

Og når det kommer til båt: den beste båten er den andre eier

G'morgen .. skal bade bikkjene i dag. Været er ihvertfall bra nok.
Ellers satses det på en trepoenger på Lerkendal idag. Alltid. Uansett.

Men jeg følte de ikke helt anbefalte det [emoji23]

Og når det kommer til båt: den beste båten er den andre eier

Nei det har du rett i, utrolig nok at Atle hadde prøvd det :lol:

Den beste båten er 95m lang... :colgate:

Langt bedre soendag fra Orcas Island - San Juan oeyene blir aldri feil, rakk en frisk 10KM tur rundt Cascade Lake som inkluderte bading av 1 stk hund. Naa en Elwha Rock IPA fra Island Hoppin Brewery - ikke feil i solskinnet

Back