God søndag fra Japan!

Concorde98

ScanFlyer Silver
Medlem
God søndag fra Japan!

Riktig god morgen fra Shioe mellom Kobe og Osaka. Jeg beklager at det blir kluss i god morgen tråden ved så store tidsforskjeller. Tar den til meg og skriver søndag. :)
Ikke så store planer i dag, annet enn å sjekke inn siste natta her i Japan på hotell, etter å ha bodd hos min svigerinne hele tiden. Mest praktisk sånn. Flott dag i går i Arashiyama i Kyoto. Parkanlegg er japanerne flinke til! Dessuten godt vær med sol som varmet. Flyet til Haneda og deretter fly til Frankfurt og Oslo går sent i morgen. Så hel dag til å se ting i morgen også. :)
Ha en fin søndag alle sammen. :)

Re: God søndag fra Japan!

Hoy midt på natten fra hula i Bergen. Her inne har vi det ganske så bra, ute er det kaldt og litt isete på veiene. Her er en halvveis av denne vakten, så nå skal en snart ut å mekke seg noe god natt-mat. Søndagen skal gå med til soving samt trim før siste nattevakt for denne gang tar til utpå kvelden.
Ha en nydelig søndag :)

Mornings fra Hvalstad. Her er både Netflix og Nespressomaskinen fyrt opp. Avsted for å hoppe litt på trampoline med eldstemann etterpå, og en skitur i kveld, er planene. Ha en fin dag

Glad søndag morgen fra Ris. Nespresso og nyheter på kjøkkenet. Hus og bilskilta vaskes og siden vi har et skeivt syn på livet er vi så gærne at det blir taco-søndag i kveld. Ha en bra søndagduogså.

G’morgen. Såvidt blått på termometeret i dag, men klart og fint vær.

Kaffe, forum, facebook og nyheter er gjennomgått, bikkjene er luftet. Nå gjenstår kun frokost og en lur før det muligens blir Burton-Northampton på glaneboksen.

Sent from my iPad using Tapatalk Pro

God søndag fra Sørlandet, kaldt ute med tåke som fryser men varmt inne foran peisen. Rolig søndag her med kaffe og TV, tre dager igjen av ferie/friperiode før det bråker løs med en ny jobbperiode (relativt rolig med kun 4 arbeidsdager men blir uansett litt tøft etter å ha hatt fri i 3 uker). :-)
Ha en flott dag alle sammen!

Hei fra Midtøsten. God stemning og nydelig lunsj med Chardonnay i glasset. I kveld er det tilbake på fantastiske Amazonico, i dag også med barna så det blir hyggelige saker. Dagene flyr og i morgen blir det Norwegian hjem for første gang etter utallige turer fra DXB.

AAC9D92A-70C9-4160-A58E-663A728924FB.jpeg

God søndag fra Lommedalen. Skjer absolutt ingen ting her. -2, 1 cm snø kom i natt, grått og overskyet. Har sett på noen videoer på youtube, lest litt på noen forum. Sjekket div nettaviser. Inkludert I Emiratene. Emirates247 har en liten sak om verdens mest human fengsel, med en video fra innsiden. Det ligger i Halden..https://www.dubaipost.ae/en/short-n...-world-s-most-humane-prison-2019-05-12-1.6028
I går var vi på Reselivsmessen på det nye hotellet til denne miljøaktivisten med eget privatfly. Ikke så veldig mye å se på men noe var det. Først og fremst firmaer som tilbyr pakkereiser litt utenom allfarvei. Men ga noen ideer til oss som liker uten for allfarvei, men også å lage turene selv, til 1/3 av prisen. Fikk noe info om India og Srilanka. Lokalet virket litt for trangt, når det var en del mennesker der så var det problemer med å bevege seg. Vi brukte ca en time på å se alt
Det var fint vær så vi tok en liten gåtur etter på. Gikk opp til slottet og så på alle lys og tegninger som var lagt der til minnet om vår nabo, tok en burger på Burgerking og gikk tilbake til Elbilparkeringen i katakomben under festningen. Der hadde vi fått 300kr i bor for å ha glemt å stille urskiven vi har i frontruten.
Snart skal jeg bestille visa til India, samt begynne pakkingen til UAE og India. Det blir spagetti med kjøttboller til middag.

Mornings fra Hvalstad. Her er både Netflix og Nespressomaskinen fyrt opp. Avsted for å hoppe litt på trampoline med eldstemann etterpå, og en skitur i kveld, er planene. Ha en fin dag

Håper du legger inn en «føremelding» og hvor du gikk i morgen. God ettermiddag fra Prærien. Inntatt godstolen og fyr på peisen for litt alenetid etter tur i svømmehallen. Var faktisk ikke altfor mange der i dag.

God søndag her fra The Hacienda Hilton i Puerto Vallarta i Mexico(fortsatt!).Ikke helt min stil å ligge rett ut ved en pool, men jeg har pådratt meg en mindre forkjølelse så det har faktisk vært perfekt med noen late dager i skyggen under palmene og med noen gode True Crime bøker.

Stusset litt over prisen her, men så viste det seg at her var ‘all inclusive’...(selv roomservice og minibar), så dette er som å være på cruise. Passet også ganske bra, for jeg begynner å bli litt matlei(kan vel ha med forkjølelsen?) og det er opptil flere svært gode restauranter å velge mellom.

Her er mest nyforelskede honeymooners, eldre par og meg...(‘The party of One’’), men JEG hygger meg!

Ha en fortsatt fin søndag!

Attachments

• IMG_9745.JPG
    IMG_9745.JPG
    177.7 KB · Views: 136
Last edited:

God søndag fra Hafjell. Neida jeg har ikke blitt lurt hit- dette er helt frivillig. Kombinasjonen NSB eh Vy og Opplandstrafikk eh Innlandstrafikk funka fint med slalomutstyret på slep. I morgen blir det ski. På hverdager har man jo bakkene for seg selv. Eneste var at jeg nesten klarte å glemme igjen støvlene i bussens bagasjerom men fikk stoppa ham ganske fort så fikk de ut. Heldigvis er ikke veien i Øyer sentrum så trafikkert.

Tok jo regionstoget mot Trondheim. Det var rimelig fullt som forventet. Men fikk plass til skiene osv i bagasjehylla. Andre var ikke så heldige.

Sent fra min SM-G950F via Tapatalk

Last edited:

Håper du legger inn en «føremelding» og hvor du gikk i morgen. God ettermiddag fra Prærien. Inntatt godstolen og fyr på peisen for litt alenetid etter tur i svømmehallen. Var faktisk ikke altfor mange der i dag.

Gikk fra Vestmarksetra og opp mot Grønland nå i kveld. I grunn fine forhold, men selvsagt litt mot det harde. Ble også noen runder i «Hamsterhjulet», les Lysløypene på Vestmarksetra

Back